کد خبر: ۵۳۱۱۶۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۹

موسوی لارگانی: چرا باید عده‌ای از همکاران ما به دنبال برداشته شدن حصر باشند؟

یک عضو کمیسون اقتصادی مجلس گفت: دولت باید ضمن برخورد با فساد سیستم با آقازاده‌پروری در رده‌های میانی به شدت برخورد کند. فرزندان مسئولین هیچ ارجحیتی نسبت به فرزندان پیرمرد چادرنشین ندارند. دولت باید از قابلیت‌های جوانان نخبه برای تجربه اندوزی و مدیریت پروری استفاده کند نه این که به صرف قرابت فامیلی با فلان مسئول عالی رتبه و سپردن مسئولیت به آنها به بیت المال مسلمین دست اندازی شود.
آفتاب‌‌نیوز :
سید ناصر موسوی لارگانی در نطق میان دستور جلسه علنی امروز مجلس بیان کرد: پیروزی تیم فوتبال جمهوری اسلامی ایران را در جام جهانی ۲۰۱۸ به محضر مقام معظم رهبری و ملت عزتمند ایران تبریک می‌گویم و باید بگویم جوانان ایرانی ثابت کردند با توکل بر خدا و تلاش و تبعیت از مربیان می‌توانند در اوج ناامیدی شادی آفرین باشند. دولت باید تقدیر از این تیم را به نحوی شایسته انجام دهد.  از فرمایشات دوراندیشانه رهبر معظم انقلاب در جلسه با نمایندگان مجلس تشکر می‌کنم. ان‌شاءالله خداوند به ما بصیرت اطاعت و رهنمودهای ایشان را عنایت کند.

وی بیان کرد:‌ ورود مجلس به تصویب لوایحه چهار گانه اقدامی پسندیده بود و مجلس نباید برای نظام  و رهبری هزینه تراشی می‌کرد.  تجربه  نشان داده است که سازمان‌های بین المللی همواره در تنظیم منافع آمریکا گام برداشته‌اند. در کدام جلسه شورای امنیت حکومت دیکتاتوری پادشاهان سعودی و رژیم صهیونیستی را به واسطه خوی وحشیگری و کودک کشی محکوم کرده‌اند؟ نباید به این سازمان‌ها دل بست. FATF نیز نمونه بارز از این نهادها است. تکمیل پروژه خودتحریمی  توطئه غربی، خدشه به استقلال و امنیت ملی و حذف گروه‌های جهادی و درز اطلاعات ملی به بیرون از کشور از عواقب تصویب این لوایح و FATF است.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس ادامه داد:‌ ملت ایران به امید حفظ ارزش‌های ملی و کسب رفاه مناسب به نمایندگان در مجلس مجال سخن گفتن به نمایندگی از خود داده‌اند. اما امروز همه نگران اقدام مجلس هستند. ترامپ نماد جامعه آمریکا بدون روتوش است. به صراحت اعلام می‌کنم که حرف‌های ترامپ مردم را بیدارتر و متحدتر کرده است. اشتباه استراتژی سیاست خارجی در این بحران پناه بردن به دغل بازی‌های طرف‌های اروپایی است. در این شرایط بهترین راهبرد سیاسی کشور تاکید بر اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است. دولت باید ضمن برخورد با فساد سیستیم با آقازاده پروری در رده‌های میانی به شدت برخورد کند.

موسوی لارگانی تصریح کرد: فرزندان مسئولین هیچ ارجحیتی نسبته به فرزندان پیرمرد چادر نشین ندارد. دولت باید از قابلیت‌های جوانان نخبه برای تجربه اندوزی و مدیریت پروری استفاده کنند نه این که به صرف قرابت فامیلی با فلان مسئول عالی رتبه و سپردن مسئولیت به آنها به بیت المال مسلمین دست اندازی شود.  در شرایطی که در برخی از نقاط شهرهای بزرگ کشور حتی در تهران مردم به سختی امرار معاش می کنند و فشار بیکاری طاقت مردم را طاق کرده است و بی ثباتی و عدم امنیت اقتصادی برخی از بازارهای تهران را تعطیل کرده  و ارزش پول ملی در چند ماه گذشته به یک سوم تقلیل یافته  و نرخ سکه و ارز و خوردو و مسکن باسرعت نجومی در حال افزایش است. چرا باید بعضی از آقازاده‌ها و مسئولین و وابسته‌های بدون ترس از خدا در حال ثروت اندوزی باشند؟

وی افزود: جای تاسف است. چرا باید عده‌ای از همکاران ما به دنبال برداشته شدن حصر باشند؟ برداشتن حصر چه دردی از مردم درمان می‌کند؟ کشاورزانی که در دهه‌های قبل نسل در نسل زکات‌ده بوده‌اند امروز به دلیل سیاست‌های غلط مدیران دولتی مستمری کمیته امداد شده‌اند. آیا این شایسته نظام اسلامی است که کشاورزی با داشتن چندهکتار زمین امروز نیازمند ماهیانه چند ده هزار تومان مستمری باشد؟ آیا دستبرد به حق آبه کشاورزان با توجه به فتوای مراجع معظم کار صحیحی است؟

وی  در پایان بیان کرد: خشکی زاینده رود خسارات زیادی را به کشاورزان باغداران و میراث  فرهنگی اصفهان وارد کرده است. مردم شهرستان فلاورجان  در ماه رمضان به دلیل بی توجهی وزارت نیرو و سستی در مقابل برداشت‌های آب در روزهای متمادی آب  نداشتند.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
علی
|
Netherlands
|
۲۰:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۵
0
0
دقیقا بدلیلی که مطلبی که شما متوجه آن نمی شوی!!!
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین