کد خبر: ۵۳۱۲۷۹
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۰

زن خیانتکار،مرد مورد علاقه اش را از کرمان به گلستان کشاند تا همسرش را بکشد

مرد کرمانی که در تلگرام با یک زن متأهل دوست شده بود برای رسیدن به زن مورد علاقه‌اش کیلومترها سفر کرد تا نقشه قتل شوهر او را اجرا کند.
آفتاب‌‌نیوز :
 در این جنایت که در روستای کاظم خوجه از توابع بخش مرکزی شهرستان کلاله-استان گلستان- رخ داد، اهالی روستا با شنیدن سر و صداهای مشکوک از یکی از خانه‌ها بلافاصله پلیس را خبر کرده و بدین ترتیب راز جنایت هولناکی فاش شد.

مأموران پس از ورود به خانه روستایی با جسد مرد جوانی رو به رو شدند که با ضربه‌های کارد به قتل رسیده بود. در صحنه جنایت همسر مقتول و مردی غریبه نیز حضور داشتند که قبل از فرار دستگیر شدند.

مقتول یکی از اهالی روستا بود که با همسر و دو فرزندش زندگی می‌کرد.

بلافاصله متهمان به اداره پلیس منتقل شدند و در تحقیقات مقدماتی مشخص شد که مرد غریبه از مدتی قبل با همسر مقتول در تلگرام آشنا شده و با توجه به علاقه‌ای که این دو به یکدیگر پیدا کرده بودند در سفری برنامه‌ریزی شده از کرمان به این روستای شمالی کشور آمده تا با همدستی این زن خیانتکار و در یک نقشه غافلگیرانه، مرد روستایی را با ضربات چاقو به قتل برسانند.
این زن و مرد قصد داشتند جسد را داخل یک پتو پیچیده و مخفیانه از روستا خارج کنند که با سر رسیدن همسایگان و تماس با پلیس مجبور به تسلیم شدند.

علی خانی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کلاله گفت: مقتول دو فرزند داشت و از اهالی روستای کاظم خوجه از توابع بخش مرکزی این شهرستان بود.

تاکنون سه نفر در این رابطه دستگیر شده‌اند و متهم به قتل اهل کرمان بوده است. علت قتل مسائل اخلاقی اعلام شده و تحقیقات بیشتر در این پرونده ادامه دارد.

منبع: ایران
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین