کد خبر: ۵۳۱۴۵۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۰

انتقاد معاون فرهنگی قوه‌قضائیه از لایحه مقابله با خشونت علیه زنان: زنی که شوهرش را به زندان بفرستد باید صابون طلاق را به جانش بزند

حجت الاسلام صادقی لایحه مقابله با خشونت علیه زنان را در ظاهر برای حمایت از زنان و در باطن علیه زن و خانواده توصیف کرد که در باطن بزرگترین ضربه را به زن و خانواده می‌زند.
آفتاب‌‌نیوز :
حجت‌الاسلام صادقی معاون فرهنگی قوه‌قضائیه در سومین همایش تجلیل از اساتید و فعالان حقوق در خلال انتقادات خود از فراوانی مجازات حبس در قوانین کشورمان، اشاره‌ای به لایحه مقابل با خشونت علیه زنان کرد و در این باره گفت: این لایحه از دولت به قوه‌قضائیه آمده و متاسفانه در ده‌ها مورد در آن مجازات حبس دیده شده است.

وی با اشاره به این که ظاهر این لایحه برای حمایت از حقوق زنان است، گفت:، اما متاسفانه در باطن بزرگترین ضربه را به زن و خانواده می‌زند.

به گزارش  تسنیم، حجت‌الاسلام صادقی در این باره افزود: زنی که شوهرش را به زندان بفرستد دیگر از آن مرد برای آن زن، شوهر در نمی‌آید و زن باید صابون طلاق را به جانش بزند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۷
0
0
زنی که شوهرش را به زندان می فرستد دیگر به فکر زندگی با آن مرد نیست. خانواده ای که در آن خشونت وجود دارد و نیازهای جنسی عاطفی و انسانی زن را تامین نمی کند برای یک زن چه سودی دارد؟
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین