کد خبر: ۵۳۲۱۶۷
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۷

یاوری: کی‌روش کارش را به خوبی انجام داده و قرارداد او باید تمدید شود/ می‌توانیم در جام ملت‌ها به چیزی که می‌خواهیم برسیم

سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان تأکید کرد که قرارداد سرمربی پرتغالی فعلی این تیم باید تمدید شود.
آفتاب‌‌نیوز : سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان تأکید کرد که قرارداد سرمربی پرتغالی فعلی این تیم باید تمدید شود.

یاوری در مورد عملکرد تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 2018 گفت: ما در مجموع نمایش خوبی داشتیم، آن هم در حالی که قهرمان جهان و اروپا با ما هم‌گروه بودند و مراکش هم یکی از تیم‌های خوب آفریقا بود که به نظرم بازی‌های خوبی انجام داد. ما در فاز تدافعی نمایش قابل قبول و محکمی داشتیم و جزو بهترین‌های جام بودیم، اما در فاز تهاجمی عالی نبودیم که این موضوع روی عملکرد تیم تأثیرگذار بود.

وی با اشاره به عدم صعود تیم ملی فوتبال کشورمان به مرحله حذفی جام جهانی 2018 تصریح کرد: واقعاً تیم ملی شایسته صعود به مرحله حذفی بود، اما متأسفانه به حقش نرسید. مهم این است که بتوانیم از این بازی‌ها تجربه کسب کنیم و در جام جهانی بعدی دنبال هدف‌های بزرگ‌تر باشیم و به مرحله حذفی برسیم. بچه‌ها و کادر فنی با وجود مشکلات زیادی که در راه آماده‌سازی تیم ملی وجود داشت، زحمت کشیدند و باید به آنها خسته نباشید بگوییم.

سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان در مورد آینده تیم ملی و تمدید قرارداد کارلوس کی‌روش حداقل تا جام ملت‌های آسیا، اظهار داشت: کی‌روش در فوتبال ما تأثیر زیادی گذاشته و کارش را به خوبی انجام داده است. اعتقاد من این است که باید قرارداد کی‌روش تمدید شود. بدون شک ما می‌توانیم در جام ملت‌های آسیا به چیزی که می‌خواهیم برسیم.

تسنیم

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین