کد خبر: ۵۳۲۷۸۱
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۳۹۷ - ۰۳:۱۱

صدور مجوز گسترش آکادمی ووشو از سوی وزیر ورزش/ پاداش ۵ هزار دلاری برای ووشوکاران طلایی

وزیر ورزش مجوز گسترش فضای سالن بدنسازی آکادمی ووشو را صادر کرد و رئیس فدراسیون ووشو نیز از پاداش ۵ هزار دلاری برای ووشوکاران طلایی در بازیهای آسیایی خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
عصر امروز (چهارشنبه) ۱۳ تیر ۱۳۹۷ مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان و سیدرضا صالحی امیری، رئیس کمیته ملی المپیک ایران در دیداری سر زده از اردوی تیم های ملی ووشوی جوانان و بزرگسالان بازدید کردند که در جریان این بازدید، اتفاقات خوبی برای ووشوی ایران رقم خورد.

در حاشیه بازدید وزیر ورزش و رئیس کمیته ملی المپیک از اردوی تیم ملی ووشوی جوانان اعزامی به مسابقات جهانی و تیم بزرگسالان اعزامی به بازیهای آسیایی، مسعود سلطانی فر پس از بازدید از سالن بدنسازی آکادمی ملی ووشو، به دلیل کوچک بودن فضای این سالن با صدور مجوز گسترش فضای این آکادمی دستور داد با تخریب دیوار غربی این سالن، اقدامات لازم برای افزایش مساحت این سالن سریعا صورت بگیرد.

مهدی علی‌نژاد رئیس فدراسیون ووشو نیز قول داد در صورت کسب مدال طلا توسط ووشوکاران در هجدهمین دوره بازی‌های آسیایی در اندونزی، ۵ هزار دلار جایزه نقدی به‌ عنوان پاداش به مدال‌آوران پرداخت خواهد کرد. با اعلام علی‌نژاد پاداش مدال‌های نقره و برنز بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ نیز به ترتیب ۲ هزار و ۱ هزار و ۵۰۰ دلار خواهد بود.

به گزارش ایسنا، پیش از این کمیته ملی المپیک نیز پاداش ورزشکاران را به ترتیب برای مدالهای طلا، نقره و برنز  ۱۶۰، ۸۰ و  ۵۰ سکه اعلام کرده بود.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین