کد خبر: ۵۳۲۸۵۱
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۷

زن آمریکایی در اعتراض به سیاست‌های مهاجرتی ترامپ از «مجسمه آزادی» بالا رفت+ عکس

زنی در آمریکا در اعتراض به سیاست‌های رئیس‌جمهور این کشور علیه مهاجران و جدا کردن کودکان از والدین مهاجران غیرقانونی از «مجسمه آزادی» بالا رفت.
آفتاب‌‌نیوز :
زنی در آمریکا در اعتراض به سیاست‌های «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا علیه مهاجران و جدا کردن کودکان از والدین مهاجران غیرقانونی از «مجسمه آزادی» بالا رفت.

فیلم‌های منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی نشان می‌دهند پلیس، مجهز به طناب و تجهیزات صخره‌نوردی این زن را دستگیر کرد. رسانه‌ها گفتند عملیات برای این دستگیری ۴ ساعت به طول انجامیده است.

یک منبع در اداره پلیس نیویورک به سی‌ان‌ان گفت این زن یکی از گروه معترضانی است که روز چهارشنبه و در سالروز «روز استقلال» آمریکا در اعتراض به سیاست‌های مهاجرستیزانه ترامپ تظاهرات کرده بودند. وی گفته بود تا زمانی که تمامی کودکان آزاد نشوند از این اقدام عقب‌نشینی نخواهد کرد.

سی‌ان‌ان نوشته این زن یکی از اعضای گروه Rise and Resist (به معنی قیام و مقاومت) است که برای اعتراض به دونالد ترامپ تشکیل شده است.

ساعاتی قبل‌تر، گروهی از معترضان اقدام به تجمع در کنار مجسمه آزادی کردند. دست‌کم ۷ نفر در این اعتراض دستگیر شده و مجسمه آزادی به روی بازدیدکنندگان بسته شد.

زن آمریکایی در اعتراض به سیاست‌های مهاجرتی ترامپ از «مجسمه آزادی» بالا رفت+ عکس

منبع: فارس
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین