کد خبر: ۵۳۳۲۳۹
تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۵

ادامه درخشش فرنگی‌کاران نوجوان در مسابقات جهانی/ بداغی و نصرتی فینالیست شدند

نمایندگان اوزان ۶۰ و ۹۲ کیلوگرم ایران راهی دیدار نهایی کشتی فرنگی نوجوانان جهان در کرواسی شدند.
آفتاب‌‌نیوز :
در ادامه رقابت‌های ۵ وزن دوم کشتی فرنگی نوجوانان جهان در زاگرب کرواسی، نمایندگان اوزان ۶۰ و ۹۲ کیلوگرم ایران با شکست تمامی رقبای خود راهی دیدار نهایی شدند.

ادامه درخشش فرنگی‌کاران نوجوان در مسابقات جهانی/ بداغی و نصرتی فینالیست شدند

در وزن ۶۰ کیلوگرم که ۲۸ کشتی گیر حضور دارند، شاهین بداغی در دور اول به مصاف فیلیپ مومی از آمریکا رفت و در پایان در یک مبارزه برتر با نتیجه ۶ بر ۲ به برتری رسید. بداغی در دور دوم و در مرحله یک‌هشتم نهایی نیز برابر ولادیسلاو کاراسف از روسیه قاطعانه و با نتیجه ۷ بر صفر پیروز شد و به یک چهارم نهایی رسید. بداغی برای رسیدن به نیمه نهایی به مصاف آدم حاجی زادا از آذربایجان رفت و در پایان مقتدرانه و در همان تایم نخست حریفش را ۹ بر صفر برد و راهی نیمه نهایی شد. بداغی برای در مبارزه نیمه نهایی برابر پراوش از هند به روی تشک رفت و در پایان با نتیجه ۶ بر یک به برتری رسید و راهی فینال شد.

در وزن ۹۲ کیلوگرم که ۲۱ کشتی گیر شرکت کرده‌اند، محمد نصرتی دارنده مدال طلای آسیا در سال ۲۰۱۸، در دور اول مقابل آرتور وق از مجارستان با نتیجه ۲ بر یک به برتری رسید و راهی یک هشتم نهایی شد. نصرتی در این دور به مصاف عثمان آیدین از ترکیه رفت و در پایان با نتیجه ۳ بر یک پیروز شد و به یک چهارم نهایی راه یافت. نصرتی برای رسیدن به نیمه نهایی مقابل ایگناس بوکایسکاس از لیتوانی به روی تشک رفت و در پایان با نتیجه ۳ بر صفر پیروز و راهی نیمه نهایی شد.

نصرتی برای رسیدن به فینال مقابل لاشا ویلدیانی از گرجستان به روی تشک رفت و در پایان با نتیجه ۳ بر صفر به برتری رسید و راهی فینال شد.

بداغی و نصرتی فردا (یکشنبه) شب برای کسب مدال طلا به روی تشک می‌روند.

در جریان دیدار‌های فینال و رده بندی ۵ وزن اول نیز، سجاد عباسپور در وزن ۴۸ و امیرحسین خوانساری در وزن ۵۵ کیلوگرم امشب (شنبه) برای کسب مدال طلا به روی تشک می‌روند و حسین قاسمی در وزن ۶۵ و محمد ناقوسی در وزن ۸۰ کیلوگرم نیز برای کسب مدال برنز به مصاف حریفان خود خواهند رفت.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین