کد خبر: ۵۳۴۰۶۱
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۹
کاراته قهرمانی آسیا ۲۰۱۸ - اردن

معرفی رقبای کاراته‌کاهای ایران در قهرمانی آسیا

در پایان مراسم قرعه‌کشی پانزدهمین دوره مسابقات کاراته قهرمانی آسیا ۲۰۱۸ اردن، رقبای نمایندگان زنان و مردان ایران معرفی شدند.
آفتاب‌‌نیوز :
مراسم قرعه‌کشی و وزن‌کشی پانزدهمین دوره رقابت‌های کاراته قهرمانی آسیا ۲۰۱۸ اردن عصر امروز (پنجشنبه) ۲۱ تیر ۱۳۹۷ برگزار شد تا این مسابقات از فردا جمعه ۲۲ تیر به میزبانی شهر "امان" آغاز شود.

با اتمام مراسم قرعه‌کشی این مسابقات، کاراته‌کاهای تیم ملی ایران در دو بخش مردان و زنان رقبای خود را به ترتیب زیر شناختند:

* بخش بانوان (کاتای انفرادی)

نگین باقری در نخستین مسابقه خود با "آدا وونگ" دیدار میکند و در صورت کسب پیروزی، باید با پیروز مسابقه هنگ‌کنگ و چین مصاف کند.

* بخش بانوان (کومیته)

وزن 50- کیلوگرم، سارا بهمنیار به عنوان نخستین نماینده ایران ابتدا با "سوکی جانا" از کویت مبارزه میکند که در صورت برتری با برنده اندونزی و قزاقستان دیدار خواهد کرد.

وزن 55- کیلوگرم، طراوت خاکسار دومین نماینده ایران در بخش بانوان، ابتدا مقابل "لانچ ترانگ" از ویتنام قرار می‌گیرد که در صورت، با پیروز دیدار کره و ژاپن مبارزه خواهد کرد.

وزن 61- کیلوگرم، شیما آل‌سعدی نیز در نخستین گام با "سامان مالی" از سریلانکا مبارزه می‌کند و در صورت برد با برنده تایلند و ویتنام مصاف می‌کند.

وزن 68-کیلوگرم، مبینا کاویانی نیز در مبارزه نخست خود با "هدی جابر" اردن دیدار می‌کند که در صورت پیروزی باید مقابل برنده بازی فلسطین و ازبکستان قرار بگیرد.

وزن 68+ کیلوگرم، حمیده عباسعلی نیز به عنوان آخرین کاراته کای ایران در بخش زنان، ابتدا با "دسینتا راکاوونی" از اندونزی مبارزه خواهد کرد که در صورت برد باید به مصاف حریفی از هند برود.

* بخش بانوان (کاتای تیمی)

تیم شادی جعفری، الناز تقی‌پور و نجمه قاضی‌زاده در نخستین گام با تیم سریلانکا مسابقه می‌دهد و در صورت کسب پیروزی، با تیم مالزی رو به رو می‌شود.

بخش بانوان (کومیته تیمی)

تیم پگاه زنگنه، حمیده عباسعلی، رزیتا علیپور و فاطمه چالاکی در مبارزه نخست با تیم هند و در صورت پیروزی با برنده دیدار چین ک‌تایپه و ماکائو مبارزه خواهد کرد.

* بخش مردان (کاتای انفرادی)
 
امیربهادر تدین در نخستین گام با "دلوس سانتوس" کویتی مسابقه می‌دهد و در صورت برد باید با حریف هندی رو به رو شود.

*بخش مردان (کومیته)

وزن 55-کیلوگرم، مجید حسن‌نیا نخستین ملی‌پوش مردان ایران در گام نخست "لوک چئونگ" رقیب هنگ‌کنگی را در پیش دارد که در صورت پیروزی مقابل این حریف، باید با نماینده مالزی مصاف کند.

وزن 60- کیلوگرم، امیر مهدی‌زاده نیز در نخستین مبارزه خود با "یوگو کوزاکی" ژاپنی دیدار می‌کند که در صورت پیروزی، حریفی از اندونزی را در پیش دارد.

وزن 67-کیلوگرم، امیررضا میرزایی سومین کاراته‌کای ایران در بخش مردان ابتدا با "دوی گویین" ویتنامی مبارزه می‌کند و در صورت پیروزی باید با رقیبی از چین دیدار کند.

وزن 75-کیلوگرم، علی‌اصغر آسیابری نیز پس از یک دور استراحت، در دور دوم باید با برنده مسابقه  کره و هنگ‌کنگ رو به رو شود.

وزن 84-کیلوگرم، مهدی خدابخشی یکی از شانس‌های مدال ایران نیز در نخستین مبارزه "شوان مجید" از عراق را در پیش دارد که با شکست این حریف باید با "ریوتارو آراگا" ژاپنی دیدار کند.

وزن 84+کیلوگرم، صالح اباذری دیگ کاراته‌کای مردان ایران پس از یک دور استراحت در دور دوم باید با برنده دیدار قزاقستان و تایلند مصاف کند.

* بخش مردان (کاتای تیمی)

تیم ابوالفضل شهرجردی، میلاد دلیخون و علی زند پس از استراحت در دور اول باید در دور دوم مقابل برنده دیدار سریلانکا و هند قرار بگیرد.

* بخش مردان (کومیته تیمی)

تیم ذبیح‌الله پورشیب، سجاد گنج‌زاده، بهمن عسگری، سامان حیدری، کیوان بابان، صالح اباذری و مهدی خدابخشی در گام اول باید با تیم چین‌تایپه مبارزه کند و در صورت کسب پیروزی، در دومین مسابقه خود باید مقابل تیم پاکستان قرار بگیرد.

هدایت تیم ملی کاراته مردان ایران را شهرام هروی و هدایت تیم زنان ایران را ستاره موسوی به عنوان سرمربی در اختیار دارند.

منبع: ایسنا 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین