کد خبر: ۵۳۴۴۸۹
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۳

اخرین خبر از احکام صادر شده برای دانشجویان بازداشتی از زبان نیلی

رئیس دانشگاه تهران با اشاره به آخرین وضعیت دانشجویان بازداشتی این دانشگاه گفت: برای برخی از دانشجویان در دادگاه بدوی احکام سنگینی صادر شده و برای برخی از آنها حکم 5 سال و برخی از آن‌ها 2سال صادر شده و ما با مسئولان مکاتباتی انجام دادیم.
آفتاب‌‌نیوز :
محمود نیلی‌احمدآبادی در حاشیه جشنواره ایده‌های ارزش‌آفرین معدن و صنایع معدنی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تنها یک دانشجوی دانشگاه تهران در بازداشت است، افزود: احکام دانشجویان در دادگاه بدوی صادر شده که بعضا احکام سنگینی است ولی ما با مسئولان مکاتباتی انجام دادیم.

وی ادامه داد: از لحاظ حقوقی دانشجویانی که مایل باشند ما به آن‌ها کمک می‌کنیم تا بتوانیم در مرحله تجدید نظر و احکام دادگاه بدوی تغییراتی را ایجاد کنیم.

دکتر نیلی با اشاره به احکام صادر شده برای دانشجویان اظهارکرد:  متاسفانه احکام صادر شده بعضا سنگین است، به طوری که برای برخی پنج سال برای برخی دو سال و برای برخی سه سال حکم صادر شده است.

رئیس دانشگاه تهران با بیان اینکه در کل 54 دانشجوی زندانی داشتیم، خاطرنشان کرد: همه این دانشجویان آزاد شده‌اند. برخی از آن‌ها تبرئه شدند، برای برخی از آن‌ها دادگاه بدوی تشکیل شده و برای برخی هم احکام صادر شده که احکام سبکی بوده است.

وی اضافه کرد: برای چهار نفر نیز حکم سنگین در دادگاه بدوی صادر شده است.

منبع: ایسنا 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین