کد خبر: ۵۳۶۵۶۶
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۳

گزارش AFC از حضور سرخابی‌های پایتخت در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی به بررسی نحوه صعود تیم‌های حاضر در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا پرداخت.
آفتاب‌‌نیوز :
سرخابیهای پایتخت امسال توانستند به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کنند. استقلال باید در این مرحله باید به مصاف السد برود و پرسپولیس مقابل الدحیل قرار بگیرد تا تیم‌های ایرانی به مصاف نمایندگان قطر بروند. استقلال ۵ شهریور در ورزشگاه آزادی میزبان السد است و پس از آن ۲۶ شهریور در قطر مهمان این تیم است. پرسپولیس هم ۶ شهریور مهمان الدحیل است و ۲۷ شهریور میزبان این تیم قدرتمند قطری است.

سایت AFC در گزارشی به بررسی تیم‌های حاضر در این مرحله پرداخته است که در مورد استقلال و پرسپولیس توضیحات داده که به شرح زیر است:

دو تیم از هشت تیم راه یافته به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا از گروه سوم این رقابت‌ هستند. تیم‌های پرسپولیس و السد قطر به ترتیب با ۱۳ و ۱۲ امتیاز به مرحله یک هشتم نهایی راه یافتند. در دیگر گروه منطقه غرب آسیا تیم‌های استقلال و العین امارات توانستند به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کنند. در مرحله یک هشتم نهایی هشت بازی رفت و برگشت در قاره آسیا انجام شد که تیم‌های قطری و ایرانی برندگان منطقه غرب بودند. در منطقه شرق نیز رقابت‌ بین تیم‌های کره‌ای و چینی انجام شد.

سید جلال حسینی با گل دقیقه آخر خود در ورزشگاه آزادی پرسپولیس را که سال قبل تا مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها رفته بود به لطف قانون گل زده در خانه حریف به مرحله یک چهارم نهایی رساند. پرسپولیس در بازی رفت در ابوظبی با نتیجه ۳ بر ۲ مغلوب الجزیره شد اما با پیروزی ۲ بر یک خانگی توانست راهی مرحله بعد شود.

در دیدار تمام ایرانی هم استقلال رقیب سنتی پرسپولیس در مجموع دو بازی رفت و برگشت با حساب ۳ بر ۲ ذوب‌آهن را شکست داد. از نکات شاخص این بازی هتریک تیام در این دیدار بود.

با تعیین شدن چهره هشت تیم صعود کننده زمان قرعه‌کشی فرا رسیده بود که باعث چند دیدار جذاب شد. در فاصله یک ماه مانده به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، استقلال در ورزشگاه آزادی از السد قطر میزبانی می‌کند و پرسپولیس نیز در قطر به مصاف الدحیلی می‌رود که هر هشت بازی‌اش را با برد پشت سر گذاشته است.

ایسنا 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین