کد خبر: ۵۳۶۷۶۴
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۹
رییس پلیس راهور:

کاهش حداکثر سرعت در اتوبان بابایی /سرعت از ۱۰۰ کیلومتر در ساعت باید به ۸۰ کیلومتر در ساعت کاهش یابد

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ: حداکثر سرعت تردد خودرو‌ها در بزرگراه بابایی زیاد است و به دلیل حوادثی که رخ می‌دهد، باید حداکثر سرعت از ۱۰۰ کیلومتر به ۸۰ کیلومتر کاهش یابد.
آفتاب‌‌نیوز :
سردار محمد رضا مهماندار درباره تصادف صبح امروز که ساعت ۶ و ۴۰ دقیقه اتفاق افتاد، افزود: یک دستگاه پژو ۲۰۶ از غرب به شرق بزرگراه بابایی درحال تردد بود که بر روی پل هنگام با تعدادی از کارگران فضای سبز برخورد می‌کند و ۳ نفر از آن‌ها در محل حادثه جان خود را از دست می‌دهند.

وی گفت:متاسفانه در تست الکلی راننده پژو ۲۰۶ و ۳ سرنشین آن مشخص شد همگی الکل مصرف کرده اند و تست آن‌ها مثبت بوده است.

سردار مهماندار افزود: حتما در این زمینه پلیس برخورد خواهد کرد و باتوجه به مصرف مشروبات سرنشینان این خودرو به مراجع قضایی انتقال داده خواهند شد.

وی گفت: این خودرو هم اعمال قانون و به مدت طولانی توقیف و گواهینامه راننده نیز به مدت ۶ ماه ابطال خواهد شد.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ: حداکثر سرعت تردد خودرو‌ها در بزرگراه بابایی زیاد است و به دلیل حوادثی که رخ می‌دهد، باید حداکثر سرعت از ۱۰۰ کیلومتر به ۸۰ کیلومتر کاهش یابد؛ لذا برای کاهش میزان تصادفات در این توبان مکاتبات لازم با مراجع ذی ربط انجام شده است.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه جان باختن افراد در کار بوده و آیا توقیف شش ماهه گواهی نامه کافی است؟ افزود: البته قانون ما ضعف‌هایی دارد که باید اصلاح شود، زیرا در کشور‌های دیگر اگر کسی چنین عملی را مرتکب شود گواهینامه، باطل می‌شود و باید راننده بعد از مدتی برای دریافت گواهینامه نام نویسی کند و مراحل لازم را بگذراند.

در تصادف صبح امروز ۸ کارگر فضای سبز در کنار بزرگراه بابایی منتظر آمدن سرویس برای رفتن به آبیاری فضای سبز بودند که در هنگام برخورد پژو ۳ تن جان خود را از دست می‌دهند و ۴ نفر نیز به بیمارستان منتقل می‌شوند که ۲ نفر در آنجا فوت می‌کنند و حال ۲ نفر هم وخیم است و یک نفر هم در صحنه تصادف جان سالم به در می‌برد.

منبع: میزان
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین