کد خبر: ۵۳۷۱۲۹
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۶

کاپیتان سایپا: به دنبال نتایج خوب در ۳ جام هستیم

کاپیتان سایپا می‌گوید به دنبال کسب نتایج خوب در لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا هستیم.
آفتاب‌‌نیوز :
روزبه شاه‌علی‌دوست با بیان اینکه سایپا تمرین‌های خوبی را پیش از شروع فصل انجام داده بود گفت: خدا را شکر توانستیم بازی نخست در لیگ برتر را با پیروزی پشت سر بگذاریم و انتظارات کادر فنی را برآورده کنیم. با توجه به تمرین‌هایی که انجام داده بودیم امیدوار بودیم که به پیروزی برسیم.

او در واکنش به این که "سایپا نسبت به فصل گذشته تضعیف شده چون چند بازیکن خوبش از جمله علی قلی‌زاده را از دست داده" گفت: بازیکنانی که فصل گذشته در تیم ما بازی می‌کردند ستاره نبودند بلکه در شاکله تیم قرار گرفتند و توانستند به طور گروهی به چشم بیایند و خوب کار کنند. در این فصل هم تیم به خوبی تقویت شده است.

کاپیتان سایپا درباره حضور این تیم در لیگ قهرمانان آسیا گفت: امسال سال سختی داریم چرا که باید در سه جام شرکت کنیم. تلاشمان کسب نتایج خوب در هر سه تورنمنت است. با حضور دایی و تزریق شخصیت به تیم توانستیم نتایج خوبی را به دست بیاوریم. امیدواریم امسال هم جزو تیم‌های بالای جدول باشیم.

شاه‌علی‌دوست درباره بازی این تیم با پیکان در هفته دوم لیگ برتر خاطرنشان کرد: همیشه بازی‌های خوبی را بین دو تیم شاهد بودیم اما در این هفته‌ها تیم‌ها کیفیت لازم را ندارند. امیدوارم در وهله نخست هر دو تیم بازی خوبی را ارائه دهند.
ایسنا 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین