کد خبر: ۵۳۷۵۲۸
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۰

قیمت بنزین افزایش نمی‌یابد

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در حال حاضر افزایش قیمت بنزین در دستور کار دولت و مجلس نیست، گفت: شایعه کمبود و گرانی بنزین به منظور ایجاد جو کاذب و اشتهای ذخیره سوخت برای اختلال در اقتصاد کشور پخش شده است.
آفتاب‌‌نیوز :
سیدعلی ادیانی امشب در گفت‌وگوی ویژه خبری شبکه طبرستان با بیان اینکه ما در کشور کمبود تولید بنزین نداریم و بنزین به حد وفور وجود دارد، اظهار کرد: شرایط کاملا عادی است و مردم به خوبی این مسئله را می‌دانند.

*تولید روزانه 24 میلیون لیتر بنزین یورو 5 در کشور

وی افزود: پالایشگاه ستاره خلیج فارس روزانه 24 میلیون لیتر بنزین یورو پنج در کنار دیگر پالایشگاه‌ها تولید می‌کند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: میانگین پیک مصرف ما در کشور 90 میلیون لیتر است و علاوه بر عدد کمی که وارد می‌کنیم مازاد بر این در اختیار و ذخیره داریم.

*قیمت بنزین افزایش نمی‌یابد

ادیانی با بیان اینکه در مازندران اصلا کمبود بنزین نداریم و بنا بر افزایش قیمت نیست، اظهار کرد: این شایعات ساخته و پرداخته بعضی از شبکه‌های مجازی است که به‌دنبال التهاب در کشور هستند و برخی از آنها ریشه در برون مرزها دارند و از آنها خط می‌گیرند.

*مشکلی در حامل‌های انرژی نداریم

وی ادامه داد: در حامل‌های انرژی مشکلی نداریم و مجموعه لوله‌ها به هنگام است و مشکلی در ارائه بنزین به مردم نخواهیم داشت.

نماینده مردم قائم‌شهر و سوادکوه در مجلس دهم در پایان گفت: در حال حاضر افزایش قیمت بنزین در دستور کار دولت و مجلس نیست و این شایعه به منظور ایجاد جو کاذب و  اشتهای ذخیره سوخت برای اختلال در اقتصاد کشور پخش شده است.

به گزارش فارس، طی روزهای گذشته شایعاتی مبنی بر کمبود بنزین در غرب استان مازندران شدت گرفته و این مسئله موجب شلوغ شدن پمپ بنزین‌ها در غرب استان و به دنبال آن در مرکز و سایر مناطق استان شده است اما از همان لحظات اولیه مسؤولان استان با پیگیری و  رصد موارد مطروحه این اطمینان را دادند که مشکلی در تامین بنزین در استان و کشور وجود ندارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین