کد خبر: ۵۳۷۶۹۳
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۱
هکر ایرانی دفتر نخست وزیر اسرائیل:

انتخاب اسرائیل به عنوان رئیس کمیته مبارزه با تروریسم سازمان‌ملل، بزرگترین جوک دنیا است/ تروریست همه را به کیش خود پندارد

هکر ایرانی که هک 114 سایت صهیونیستی را در کارنامه دارد، گفت: مطلع شدم اسرائیل رئیس کمیته مبارزه با تروریسم سازمان ملل شده؛ این شاید بزرگترین جوک دنیا باشد!
آفتاب‌‌نیوز :
همتی، هکر نابغه ایرانی که سابقه نفوذ به سیستم دفتر نخست وزیر اسرائیل و همچنین هک 114 سایت صهیونیستی را در کارنامه خود دارد، در واکنش به انتخاب رژیم کودک کش صهیونیستی به عنوان رئیس کمیته مبارزه با تروریست گفت: «تروریست همه را به کیش خود پندارد»

نمونه بارز تروریست خود اسرائیل است، چرا که مقامات اسرائیل آنقدر شب و روز ترور کرده اند و شبها با خیال ترور به خواب می روند که دائما خیال در خیال، خیال پردازی می کنند.

مطلع شدم اسرائیل رئیس کمیته مبارزه با تروریسم سازمان ملل شده؟! این شاید بزرگترین جوک دنیا باشد!

قطعا اگر قانون بین المللی در دنیا وجود داشت، اولین نهادی که محاکمه می شد، سازمان ملل متحد بود چرا که یک رژیم کودک کش و تروریست پرور را به عنوان رئیس کمیته مبارزه با تروریستم انتخاب کرده است.

اینها نشان می دهد که جهان بین الملل قانونی ندارد، دل بستن به قانون بین الملل خوش خیالی ای بیش نیست!

اقای رییس:روسای تروریسم جهان خبرهای مضحکی را که تو به همراه مجمع ات در این روزها منتشر می کنی را دوست دارند و می شنوند،تو می توانی به مردم جهان دروغ بگویی آنهم یک دروغ شیرین،اما بدان خودشان حقیقت تلخ تو را خواهند فهمید


منبع: فارس
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین