کد خبر: ۵۳۸۰۰۷
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۶

تاج: ۷۰۰ هزار دلار به کی‌روش بدهکاریم

رئیس فدراسیون فوتبال امیدوار است مشکل بازیکنان سرباز تیم‌ملی بزرگسالان که یکی از دغدغه‌های کی‌روش برای امضای قرارداد جدید است، برطرف شود.
آفتاب‌‌نیوز :
مهدی تاج پس از انجام مراسم بدرقه تیم ملی فوتبال امید برای حضور در بازی‌های آسیایی جاکارتا، درباره معافیت بازیکنان تیم ملی امید اظهار کرد: خوشبختانه برای فوتبال، قهرمانی در آسیا هم به قانون سرباز قهرمان اضافه شده است. ما این مسئله را هم با مسئولان نظام وظیفه بررسی کردیم و در این زمینه به ما کمک کردند. در حال حاضر هیچ سربازی نداریم که زمین مانده باشد. دو نفر از بازیکنان امید مانده بودند که با دستور یک مقام خوب نظامی، این دو نفر هم در اردوی تیم‌ملی هستند.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره مشکل سربازان تیم ملی بزرگسالان گفت: در تیم‌ملی بزرگسالان هفت نفر سرباز حضور دارند. ما پیگیر این موضوع هستیم و ان‌شاءالله مشکل این بازیکنان هم حل شود و بدون مشکل در اختیار تیم ملی باشند. این هفت بازیکن به خاطر اینکه پروسه حضور در تیم‌ملی امید را طی نکردند دچار این مشکل شدند.

او در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا کی روش را به عنوان سرمربی تیم‌ملی قلمداد کنیم، توضیح داد: آقای کی‌روش با ما در حال مذاکره هستند. ما یک مشکل با کی‌روش داریم که مشکل عدد و رقم و طول مدت قرارداد نیست. مشکل ما بحث سرباز‌ها بوده و او گفته که بدون سربازانش نمی‌تواند ادامه دهد. او در این زمینه تجربه دارد و یک بار چهار بازیکن سربازش را نتوانست استفاده کند. او گفته باید خیالش از بابت سربازان راحت باشد که حرفش درست است. مشکل دیگر ما، مشکل پولی ماست. ما امروز در وزارت خارجه بودیم و به دنبال راهی هستیم تا دستمزد کی‌روش را به او بدهیم. ما به کی‌روش ۷۰۰ هزار دلار بدهکاریم. ما این پول را تهیه کردیم اما سه بار این پول رفته و برگشته به حساب خودمان. ما سه ۱۶ هزار دلار برای انتقال پول دادیم ولی مشکل حل نشده است.
ایسنا 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین