کد خبر: ۵۳۸۰۶۶
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۶

نیکی کریمی از امشب به شبکه نمایش می‌آید

کنداکتور ساعت ۲۱ شبکه نمایش از امشب به مرور پرونده بازیگری نیکی کریمی می‌پردازد و آثاری همچون «بوی پیراهن یوسف»، «عروس» و «زن‌ها فرشته‌اند» را روی آنتن می‌برد.
آفتاب‌‌نیوز : کنداکتور ساعت ۲۱ شبکه نمایش از امشب به مرور پرونده بازیگری نیکی کریمی می‌پردازد و آثاری همچون «بوی پیراهن یوسف»، «عروس» و «زن‌ها فرشته‌اند» را روی آنتن می‌برد.

این هفته و در بخش مرور پرونده بازیگران، فیلم‌هایی از نیکی کریمی، در جدول پخش صحنه‌گران (مرور آثار) این شبکه قرار گرفته و روی آنتن می‌روند. فیلم‌های «پری»، «بوی پیراهن یوسف»، «دیوانه‌ای از قفس پرید»، «سیب سرخ حوا»، «سارا»، «عروس» و «زن‌ها فرشته‌اند» آثاری هستند که با بازی این بازیگر، به ترتیب از 13 مرداد ماه تا جمعه 19 مرداد ماه، ساعت 21 از شبکه نمایش پخش می‌شوند.

فیلم سینمایی «سارا» با بازی نیکی کریمی، به عنوان زنی مقاوم و استوار در برابر ناملایمات زندگی به خوبی با شکنندگی ظاهر او هماهنگ شده و به باور تماشاگرانش می‌نشیند. نیکی کریمی با بازی در این فیلم موفق به دریافت جایزه صدف نقره‌ای بهترین بازیگر زن از جشنواره بین‌المللی فیلم سن‌سباستین شد. همچنین او در بیست و یکمین دوره جشنواره فیلم فجر سال 1381 برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن برای فیلم «دیوانه‌ای از قفس پرید» و «واکنش پنجم» شد.

فیلم سینمایی «عروس» به کارگردانی بهروز افخمی محصول سال 1369، اثری است که نیکی کریمی را به عنوان یک بازیگر آینده‌دار به سینمای ایران معرفی کرد. عروس روز پنجشنبه 18 مرداد ماه در بخش مرور آثار این بازیگر پخش خواهد شد.

تسنیم

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین