کد خبر: ۵۳۹۰۸۲
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۱

تساوی بدون گل پرسپولیس و سایپا مقابل اسقلال خوزستان و ذوب‌آهن در نیمه اول

نیمه نخست دیدار استقلال خوزستان و پرسپولیس با تساوی بدون گل به پایان رسید.
آفتاب‌‌نیوز :
در ادامه هفته سوم لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال خوزستان از ساعت ۲۰:۳۰ در ورزشگاه غدیر اهواز میزبان پرسپولیس تهران بود که نیمه نخست این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در آغاز نیمه نخست این دیدار استقلالی‌ها حملاتی را روی دروازه پرسپولیس ترتیب دادند اما نتوانستند فرصت گل آنچنانی ایجاد کنند اما در ادامه و با نزدیک شدن به پایان نیمه اول این تیم پرسپولیس بود که بازی را در دست گرفت و یکی دو فرصت نصفه‌ و نیمه ایجاد کرد. با این‌حال هیچ یک از این فرصت‌ها به گل تبدیل نشد تا نیمه اول بازی با تساوی بدون گل به پایان برسد.

پرسپولیس امروز با ترکیب علیرضا بیرانوند، حسین ماهینی، جلال حسینی، شجاع خلیل زاده، محمد انصاری، بشار رسن، کمال کامیابی نیا، احمد نوراللهی، امید عالیشاه، سیامک نعمتی و علی علیپور به میدان رفت.

استقلال خوزستان نیز با ترکیب حسن پورحمیدی احمد آل نعمه مصطفی کیانی وحید حمدی نژاد مهرداد پورابوالقاسم محمد شریفی میثم کریمی میثم شاه‌مکوند ایمان مبعلی وحید خشتان رضا درویشی وارد زمین شد.

در دیگر دیدارهای امروز (پنجشنبه) نساجی مازندارن در قائمشهر میزبان پارس‌جنوبی‌جم بود که نیمه نخست این دیدار با گل محمد عباس‌زاده به سود نساجی به پایان رسید.

به گزارش ایسنا، ساپیا تهران هم در تهران از ذوب‌آهن میزبانی کرد که این دیدار در نیمه نخست بدون گل به پایان رسید.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین