کد خبر: ۵۳۹۶۴۸
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۱

سامان قدوس اولین ایرانی تاریخ لیگ فرانسه + جزییات قرارداد

رییس باشگاه اوسترشوندز از جزئیات توافق سامان قدوس با تیم رن فرانسه پرده برداشت. او با قراردادی 3.5 میلیون یورویی به لیگ فرانسه خواهد رفت.
آفتاب‌‌نیوز :
در حالی که گفته می‌شد سامان قدوس در فصل آینده با پیراهن تیم تازه صعود کرده اوئسکا به میدان خواهد رفت. اما در نهایت به نظر می‌رسد رن فرانسه مقصد بعدی بازیکن ایرانی است.

به‌ گزارش ‌آفتاب‎نیوز و ‌به نقل از "کانال فوتبال" سوئد، قدوس دیشب (یک‌شنبه) از ‌دقیقه 75 بازی برای تیمش به میدان رفت و موفق شد در این مسابقه یک گل به ثمر برساند و پاس گل دوم تیمش را نیز بدهد. دیداری که به نظر می‌رسد آخرین دیدار قدوس با اوسترشوندز است.

سامان قدوس اولین ایرانی تاریخ لیگ فرانسه + جزییات قرارداد

قدوس با قراردادی دو ساله و به ارزش 3.5 میلیون یورو به رن خواهد رفت که از این مبلغ 20 درصد به باشگاه سوئدی می‌رسد.

قدوس اولین ایرانی لیگ فرانسه خواهد بود.

دنیل کیندبرگ، رییس باشگاه اوسترشوندز درباره انتقال قدوس به رن فرانسه، گفت‌: ما پیشنهاد باشگاه رن فرانسه را قبول کردیم. حالا قدوس می‌تواند این باشگاه را ترک کرده و به به تیم رن بپیوندد.

بازیکن ایرانی درباره پیوستن خود به رن فرانسه، گفت‌: من در ابتدا باید این را بگویم که در آستانه پیوستن به اوئسکا بودم ولی باشگاه پیشنهاد رن فرانسه را مورد تایید قرار داد. من حتی دیداری هم با سران تیم اسپانیایی داشتم.

سامان قدوس در 32 بازی خود در سال 2018 موفق شد 14 گل به ثمر برساند و حضور در لیگ اروپا را تجربه کند. او در جام جهانی 2018 روسیه برای تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران به میدان رفت.

منبع: خبرگزاری ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین