کد خبر: ۵۳۹۸۳۱
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۴

واکنش پژمان جمشیدی به فحاشی‌ها و شعارهای زننده در لیگ برتر+ عکس

پژمان جمشیدی با انتقاد از وضعیت اخیر ورزشگاه‌ها و فحاشی‌هایی که رایج شده است، تاکید کرد اگر برای این وضع فکری نکنیم در آینده، بیشتر دچار مشکل خواهیم شد.
آفتاب‌‌نیوز :
پژمان جمشیدی با انتشار تصویری در اینستاگرام در واکنش به حواشی اخیری که در ورزشگاه‌ها اتفاق افتاده است، نوشت: «اگرچه چند سالی هست درگیر تئاتر و سینما هستم، اما از وضعیت فوتبال و اتفاقاتی که در اون می افته بی خبر نیستم. هنوز خبرهایی که توی سطح اول فوتبال کشورمون منتشر میشه رو دنبال می کنم و متاسفانه در این اواخر سیاهی عجیبی این اخبار رو احاطه کرده. با اینکه لیگ فوتبالمون تازه شروع شده، ولی وضعیت سکوها و ورزشگاه ها جالب نیست.

این روزها خبر از خشونت تماشاگران تیم های مختلف، شعارهایی زننده تر از چیزی که در گذشته ها بوده و حتی حرکت های عجیب و پرخاشگرانه مثل پرتاب سنگ و آجر و خسارت زدن به اماکن ورزشی زیاد داره شنیده میشه و این خیلی اذیت کننده است.

اگر وضعیت توی فوتبال ما اینطور ادامه داشته باشه، باید منتظر روزهای بدتری باشیم و هر روز و هر هفته خودمون رو آماده شنیدن خبرهای تلخی کنیم.

حالا ورزش سه به عنوان یکی از رسانه های ورزشی ایران، پیشقدم شده تا با یک حرکت دسته جمعی و همگانی، این اتفاقات تلخ رو کمتر کنه و جو ورزشگاه ها رو به سمت آرامش و فوتبالی شدن پیش ببره. برنامه 90 هم امشب آيتم خاصی برای این مسائل داره و به حاشیه های عجیب و خطرناک این چند هفته می پردازه. این ناهنجاری ها باید به دست ما تموم بشه و خودمون قدم اولش رو برداریم. 
جا داره از فضاهایی مثل اینستاگرام شروع کنیم و به این بی اخلاقی ها پایان بدیم؛ بي اخلاقي هايي كه متاسفانه فقط مختص ورزشگاه ها نيست و در سطح شهر و جامعه امروزمون نيز به وفور ديده ميشه. حالا به عنوان عضو كوچكي از مردم ، از همه افرادی که دغدغه اخلاق در جامعه و ورزش ایران رو دارند، درخواست می کنم که به این فضایی که در رسانه ها راه افتاده کمک کنند و در این حرکت دسته جمعی سهیم باشند.

يادمون نره ورزش در كنار رقابت ، راهيست براي تبادل فرهنگ و دوستي و از اون مهمتر ،فراموش نكنيم كه ايران موطن تمام اقوام عزيز و ماندگار آن است. درود بر ترك و كرد و فارس و لر و عرب و بلوچ و ... تك تك مردم شريف ايران.

شكی نيست كه بخشي از اين فريادها از مشكلات موجود در جامعه و بخصوص مشكلات اقتصادي و معيشتي نشات ميگيره.من هم با تمام وجودم مشكلات مردم رو ميشناسم و با جونم درك ميكنم.من هم با تمام وجودم از بسياري بي كفايتي ها و كم كاري ها و دزدي ها و بي مسئوليتي ها خسته و درمانده ام.اما چكيده مطلب و خواهش من اينه كه ما مردم فقط همديگه رو داريم ، پس اجازه نديم به بهانه مذهب و قوم و زبان مارو رو در روي هم قرار بدن.ما كنار هم ميشيم يك ملت بزرگ و دوست داشتني و ماندگار كه ميتونه كارهاي بزرگي انجام بده.»

واکنش پژمان جمشیدی به فحاشی‌ها و شعارهای زننده در لیگ برتر+ عکس
منبع: خبرآنلاین
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین