کد خبر: ۵۴۰۳۱۴
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۳

پایان خوش یک کودک‌ربایی/ هانیه به آغوش مادر بازگشت

رئیس پلیس آگاهی استان فارس گفت: هانیه هوشیار که 10 روز قبل توسط خانمی میانسال ربوده شده بود صحیح و سالم به آغوش گرم خانواده بازگشت.
آفتاب‌‌نیوز :
سرهنگ فرج شجاعی در توضیح این خبر گفت: 11 مرداد ماه97، فردی به هویت معلوم با مراجعه به پلیس آگاهی اعلام کرد که دختر سه ساله‌اش به هویت "هانیه هوشیار" زمانی که در کوچه به بازی مشغول بوده ناپدید شده است.

وی افزود: موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت و پس از بررسی دوربین‌های مدار بسته متوجه شدند خانمی میانسال طفل را از جلوی منزل ربوده و با یک دستگاه سواری پیکان از محل متواری شده است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: ماموران پلیس آگاهی موفق شدند محل اختفای آدم ربا را در یکی از روستاهای شهرستان شیراز شناسایی کرده و در یک اقدام غافلگیرانه وی را دستگیر کنند.

رئیس پلیس آگاهی استان خاطرنشان کرد: پس از انتقال متهم به پلیس آگاهی در بازجویی فنی و تخصصی به بزه انتسابی اعتراف کرد.

شجاعی گفت: متهم مدعی شد که ۱۵ سال قبل از همسرش جدا و به دلیل تنهایی دچار افسردگی شده است؛ لذا تصمیم گرفته که برای پر کردن این خلاء کودکی را برباید.

این مقام انتظامی گفت: بعد از ۱۵ روز کودک ربوده شده پس از انجام معاینه و اطمینان از سلامتی‌اش، به مادرش تحویل داده شد.

به گزارش سایت پلیس فارس، رئیس پلیس آگاهی فارس با بیان اینکه زن آدم ربا، بعد از تشکیل پرونده به مراجع قضایی ارجاع و با دستور قضایی روانه‌ زندان شده است، گفت: پلیس اجازه نمی‌دهد مجرمان و مخلان نظم و امنیت، آسایش شهروندان را برهم بزنند.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین