کد خبر: ۵۴۲۳۷۰
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۴:۰۵
ابتکار:

ارزش آب از ارزش فراورده‌های نفتی بالاتر است

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: توجه به روستاها در دستور کار دولت یازدهم و دوازدهم بوده است.
آفتاب‌‌نیوز :
معصومه ابتکار در جریان سفرش به استان زنجان به مناسبت هفته دولت در جمع مردم روستای ویر شهرستان سلطانیه حضور یافت و ضمن ابلاغ پیام رییس جمهور روحانی به ایشان با اشاره به ایجاد و افزایش صندوق های اعتبارات خرد روستایی برای کشاورزان و به ویژه زنان روستایی بر برنامه‌های تولید محصولات ارگانیک و استفاده بهینه از منابع آب تاکید کرده و افزود: امیدواریم در خصوص اشتغال بانوان هم بتوانیم پیشرفت کنیم.

ابتکار با اشاره به معضل تغییر اقلیم در جهان و ایران آن در ایران که از جمله خشکسالی‌های پیامی است، اظهار کرد: اگر چه شرایط استان زنجان بهتر از وضعیت استانهای جنوبی است، اما این به معنای مجوز هدر دادن آبی که به راحتی و رایگان در اختیار کشاورز قرار می گیرد نیست و باید به سرعت روندهای مصرف آب را اصلاح کنید تا کشاورزی و معیشت شما پایدار بماند.

معاون رییس جمهور گفت: امروز ارزش آب از ارزش فراورده‌های نفتی بالاتر است.

وی با تاکید بر ضرورت توجه به آموزش گفت: نباید بازمانده از تحصیل داشته باشیم.

به گزارش ایسنا،  ابتکار همچنین با اشاره به بدعهدی آمریکا و خروج آن کشور از برجام، گفت: با تلاش‌های دولت یازدهم، ایران در مسیر رشد اقتصادی قرار داشت و اشتغال رو به افزایش بود، ولی دشمنان و بدخواهان نخواستند ایران در ترازهای منطقه ای قرار بگیرد. بنابراین امروز باید با اتکا به خداوند و روحیه میهن دوستی و پیشرفت با تلاش مضاعف و رعایت اصول توسعه پایدار، مسیر را اگر چه ناهموار ادامه دهیم. در کنار هم مسیر پیشرفت را تداوم می بخشیم.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین