کد خبر: ۵۴۲۵۳۵
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۴

پدربزرگ شفر هم نمی‌تواند کاری انجام دهد

قائم مقام پیشین باشگاه استقلال گفت: اتفاقات اخیر برای استقلال شاهکار سه مدیری است که در سال‌های اخیر در باشگاه حضور داشتند.
آفتاب‌‌نیوز :
کامران منزوی در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم، درباره شکست 3 بر یک استقلال مقابل السد قطر در بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: استقلال گرفتار سندرم توجه کور شده است. این سندرم باعث شده تا همه به یک موضوع توجه کنند و سایر امور بدیهی از یاد برود. این سندرم در پنج سال اخیر به جان مدیریت استقلال افتاده است. به عنوان مثال، اگر زمان‌ها و حرف‌ها برای قراردادها صرف نمی‌شد، الان برای استقلال این اتفاقات نمی‌افتاد.

وی افزود: چقدر زمان برای تمدید قرارداد وینفرد شفر صرف شد؟ افکار عمومی و باشگاه مدام به تمدید قرارداد شفر پرداختند، اما خودشان مدعی بودند قرارداد سرمربی استقلال یک سال و نیمه است، آیا این حرف درست بود؟ بازیکنانی چون امید ابراهیمی، تیام، جپاروف و سیدمجید حسینی جدا شدند، اشکالی ندارد، بازیکن می‌آید و می‌رود، آیا از اردیبهشت ماه که بازی‌ها تمام شد تا مرداد ماه که شروع فصل جدید بود، زمان نداشتند تا بازیکن جانشین بگیرند؟

قائم مقام پیشین باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: نکته دوم تخصص است، وقتی می‌خواهید بازیکن بگیرید و قرارداد امضا کنید، باید تخصص داشته باشید. وقتی تیم ناقص باشد، شفر که سهل است، پدربزرگ او هم با تیم ناقص نمی‌تواند کاری انجام دهد. تخصص در استقلال به کار گرفته نشده است. چقدر در موضوع سوپرجام روی افکار بازیکنان و هواداران بازی کردند؟ آیا نمی‌توانستند آن را مدیریت کنند؟

«امیرحسین فتحی وارث یکسری خرابی‌ها بوده و اکنون که سکاندار استقلال شده است، باید سیبل شود»، منزوی با بیان این جمله ادامه داد: استقلال هنوز دو هفته پشت سر هم با ترکیب ثابت به میدان نرفته است. بازیکنی هم گرفته‌اند، کادر پزشکی گفته مصدوم است. وقتی بازیکنی تحت نظر نباشد، همین می‌شود که 20 دقیقه قبل از شروع بازی با السد، مصدوم شده و کل تیم به‌هم می‌ریزد. به نیمکت استقلال نگاه کنید. سانیاک را به راحتی از دست دادند. چه کسی را جانشین او کردند؟ همه این مواردی که تک تک اشاره کردم، دخیل هستند. السدی‌ها تیم‌شان را تقویت کرده و نقاط ضعف ما را هم به خوبی پیدا کرده بودند. ما سال‌ها از حربه سرعت استفاده می‌کردیم، اما این حربه را علیه خودمان به کار بردند.



وی با بیان اینکه با یک باخت، دنیا به آخر نمی‌رسد، خاطر نشان کرد: استقلال در فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا، نماینده ایران است، برای آن موقع باید کاری کرد. آذر ماه قرعه‌کشی می‌شود و خیلی زود زمان آغاز بازی‌ها فرا می‌رسد. تیام برای تیم جدیدش بازی کرده، اما شنیدم یکی از مسئولان استقلال رفته که او را بازگرداند. آیا چنین چیزی می‌شود؟ دنیا پر از تیام است، کافی است بگردند.

قائم مقام پیشین باشگاه استقلال تصریح کرد: دلم برای هواداران سوخت، هوادارانی که ورزشگاه را پر کردند تا پیروزی تیم‌شان را ببینند. هفته گذشته، هفته مصاحبه‌ها بود و نشان می‌داد تمرکز روی مسابقه نیست. در یک جمله بگویم، استقلال مهیای این بازی سنگین نبود. گروهی که اکنون کار می‌کنند، از شفر گرفته تا فتحی مقصر نیستند، شرایط امروز استقلال شاهکار سه مدیر قبلی است که در چهار پنج سال اخیر در باشگاه بودند. آنها باید تاوان بدهند، بگویید آنها کجا هستند؟ شاید هم در دل‌شان شاد باشند که این بلا سر استقلال و هوادارانش آمده است.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین