کد خبر: ۵۴۲۸۶۲
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۸

بازدید مدیر مرکز مطالعات ایران معاصر در مسکو از نخستین نمایشگاه شهر گردشگر

نخستین نمایشگاه شهر گردشگر در محل دائمی نمایشگاه‌های بازار بزرگ ایران (ایران مال) در حال برگزاری است. با توجه به سرمایه گذاری ویژه داخلی و استفاده از دانش روز دنیا در ساخت این پروژه عظیم، می‌توان نوید روندی صعودی در کاهش خروج ارز از کشور و رونق و توسعه صنعت گردشگری ایران در آینده نه چندان دور را داد.
آفتاب‌‌نیوز :
رجب صفرف مدیرمرکز مطالعات ایران معاصر در مسکو در حاشیه بازدید از نخستین نمایشگاه شهر گردشگر در گفتگو با کلیک درباره ظرفیت‌های گردشگری بازار بزرگ ایران عنوان کرد: به عقیده بنده ایران مال توانایی ایجاد جهشی بزرگ در حوزه‌های فرهنگی، گردشگری و معرفی بهتر زیر ساخت‌ها در روابط بین ایران و روسیه را خواهد داشت و بخش عظیمی از نیاز گردشگران کشورهای خارجی به ویژه روسیه را تامین می‌کند.

مدیر مرکز مطالعات ایران معاصر در مسکو در ارتباط با چشم انداز گردشگری ایران و روسیه افزود: پروژه عظیمی همچون ایران مال، به قطع یقین، سطح گردشگری هر دو کشور را تقویت خواهد کرد و باید گفت ایران مال نمونه‌ای بارز از شاهراه‌های توسعه در صنعت گردشگری ایران به شمار می رود.

بازدید مدیر مرکز مطالعات ایران معاصر در مسکو از نخستین نمایشگاه شهر گردشگر

وی افزود: پروژه ایران مال با دانش روز دنیا ساخته شده و به قطع یقین یک نمونه منحصر به فرد در سطح خاورمیانه است، به همین دلیل این مرکز بزرگ فرهنگی تجاری، نیاز به همکاری ایران و روسیه در حوزه گردشگری را بیش از پیش مورد توجه قرار خواهد داد.

رجب صفرف در پایان درباره نقش مهم ایران مال به عنوان محرک صنعت گردشگری کشور عنوان کرد: جذب گردشگر از کشور روسیه قطعا رونق اقتصادی در ایران و سرمایه گذاری در صنایع مختلف به همراه دارد، به بیان دیگر گردشگران خارجی به ویژه تجار کشور روسیه علاوه بر بازدید از جاذبه‌های گردشگری، شاهد امنیت و بستر مناسب اقتصادی جمهوری اسلامی ایران خواهند بود و نتیجه آن تقویت زیر ساخت‌ها، سرمایه گذاری‌ها و رونق اقتصادی در مسائل هر دو کشور است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین