کد خبر: ۵۴۳۰۴۸
تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۹

خطر حذف از آسیا پرسپولیس را تهدید می‌کند؟

مهلت تسویه حساب باشگاه های پرسپولیس و استقلال با بدهکاران خود برای حضور در فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا روز جمعه نهم تیرماه به پایان رسید.
آفتاب‌‌نیوز :  باشگاه استقلال با انتشار بیانیه ای اعلام کرده با همه طلبکارانش توافق کرده و این خطر از باشگاه رفع شده است اما باشگاه پرسپولیس واکنش روشنی به این موضوع نداشته است.

این خبر باعث نگرانی هواداران باشگاه پرسپولیس شده است و گویا چند طلبکار با وجود پایان مهلت هنوز با باشگاه به توافق نرسیده اند.

 علی دایی، مسعود همامی و سه طلبکار دیگر در زمره طلبکارانی هستند که باشگاه پرسپولیس هنوز با آنها توافق نکرده آن هم در حالی که آخرین مهلت اخذ مجوز حرفه ای و ارائه مدارک برای دریافت مجوز روز جمعه بوده است.

حمیدرضا گرشاسبی در واکنش به این خبر اعلام کرد: بالغ بر ۳۶ میلیارد بدهی باشگاه را تسویه کرده و با ده‌ها طلبکار تسویه شده است و فقط سه چهار طلبکار باقی مانده اند.

بر اساس اخبار دریافتی ما پرسپولیس هنوز با علی دایی که سه و نیم ملیارد طلب دارد و همامی  که یک بازی انجام داده و حدود یک میلیارد تومان از پرسپولیس می‌خواهد و دو سه طلبکار دیگر تسویه نکرده است.

این باشگاه با طلبکاران خارجی و داخلی بسیاری تسویه کرده و با برخی هتل ها و آژانس ها و شرکت ها که از سالهای قبل طلب داشته اند نیز توافق کرده است. باید دید آیا خطر حذف از آسیا به خاطر عدم تسویه با چند طلبکار باقی مانده باشگاه پرسپولیس را تهدید می کند یا خیر.

منبع: وب سایت برنامه نود

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین