پایگاه خبری آفتاب
۰۳ /تير /۱۴۰۵
Wednesday 24 June 2026
کد خبر:۵۴۳۷۰۴
۱۲:۰۷
۱۳۹۷/۰۶/۱۳

ادعای یک کمک‌داور:۱۶ میلیون گرفتم که پرسپولیس در داربی ببازد!

یک کمک داور مدعی شده پول گرفته تا به ضرر پرسپولیس در شهرآورد پرچم بزند.
۱۲:۰۷
۱۳۹۷/۰۶/۱۳
به گزارش آفتاب نیوز،
روزنامه «خبرورزشی» مصاحبه‌ای با یک کمک‌داور داشته که در آن مدعی شده در بازی شهرآورد پول گرفته است.

این کمک‌داور ادعا کرده که ۱۶ میلیون بابت شکست پرسپولیس در شهرآورد گرفته است.
گزارش خطا
ارسال پیام
captcha
پیام های شما
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۳
باز طرفدارهای پرسپولیس توهم زده اند آخه 16 میلیون هم پول است
پاسخ