کد خبر: ۵۴۳۷۳۱
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۵

اکبری: حقوق ناچیز بازنشستگان تناسبی با شرایط بازار ندارد

یک عضو کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: در آشفته بازار ارز و سکه بازنشستگان فراموش شده‌اند. حقوق ناچیز آنها با شرایط فعلی بازار ندارد.
آفتاب‌‌نیوز :
علی اکبری در تذکری شفاهی به وزیر صنعت، معدن، تجارت در پایان جلسه علنی امروز بیان کرد: تمرکز بر روی هر گونه ثبت سفارش در تهران فضای در هم ریخته کسب و کار را پیچیده‌تر کرده است. در کنار بروکراسی بازدارنده این تصمیم باعث طولانی شدن روند امور و تحمیل هزینه‌های اضافی و بلاتکلیفی بسیاری از فعالان اقتصادی شده است. لطفا اختیارات را به استان‌ها باز گردانید و نظارت را جدی‌تر کنید.

وی در ادامه در تذکری به دولت بیان کرد: در آشفته بازار ارز و سکه و تلاطم بازار بازنشستگان لشکری و کشوری فراموش شده است. حقوق ناچیز آنها تناسبی با شرایط فعلی بازار ندارد. قوانین به حد ضرورت موجود است. لطفا برای رفع مشکلات و نظارت اقدام لازم صورت گیرد.

اکبری در تذکری دیگر به صدا و سیما بیان کرد: شرایط سخت و پیچیده است و دشمنان به دنبال بر هم زدن امنیت واعتماد در جامعه هستند. متاسفانه صدا و سیما نیز به دنبال بزرگ کردن برخی کمبودها و نارسایی‌هاست. بزرگنمایی کمبود پوشک بچه، کمبود شیر خشک و پیدا کردن عناصر ناراضی و مصاحبه کردن با آنها جز بسترسازی منفی و پمپاژ ناامیدی در دولت فایده‌ای ندارد. لطفا در کنار مردم و با مردم باشید.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین