کد خبر: ۵۴۳۷۹۶
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۱

چشمی: ازبکستان در آسیا حرف برای گفتن دارد/ انتظارات از همه بازیکنان تیم ملی بالاست

روزبه چشمی گفت: ازبکستان قطعا تیم خوبی است و در آسیا حرف‌هایی برای گفتن دارد.
آفتاب‌‌نیوز :
 روزبه چشمی بازیكن تیم ملی پیش از آغاز تمرین تیم ملی فوتبال کشورمان در جمع خبرنگاران گفت: این اولین اردوی تیم ملی پس از جام جهانی است و کم کم باید برای جام ملت‌های آسیا آماده شویم. امروز تیم تکمیل شد و امیدوارم آماده‌سازی خوبی برای جام ملت‌ها داشته باشیم و نتیجه خوبی در این مسابقات کسب کنیم.

وی در مورد بازگشتش پس از مصدومیتی که در جام جهانی با آن مواجه شد، گفت: طول درمانم گذشته است و خدا را شکر می‌توانم بازی کنم. سرمربی تیم ملی نشان داد قبل و بعد از جام جهانی، یکسری بازیکنان را مدنظر داشته است. امیدوارم اردوی خوبی را پشت سر بگذاریم و نتیجه خوبی در جام ملت‌های آسیا کسب کنیم. چون پس از نتایجی که در جام جهانی گرفتیم و بازی‌هایی که در این تورنمنت ارائه کردیم، همه نگاه ویژه‌ای به تیم ملی ایران دارند. ما در کل کار سختی پیش رو داریم، اما تلاش می‌کنیم که بهترین نتیجه را به دست بیاوریم.

مدافع تیم ملی فوتبال کشورمان در مورد دیدار تیمش مقابل ازبکستان و در پاسخ به این پرسش که این تیم با تیمی که قبل از جام جهانی با آن بازی کردیم، چه تفاوت‌هایی دارد، تصریح کرد: من از این موضوع خبر ندارم، اما ازبکستان قطعاً تیم خوبی است و در آسیا، حرف‌هایی برای گفتن دارد. این دیدار و نیز بازی‌های دوستانه که پس از آن برای‌مان در نظر خواهند گرفت، می‌تواند برای کسب نتیجه خوب و حضور پرقدرت در جام ملت‌های آسیا به ما کمک کند.

چشمی در خصوص تمجید کارلوس کی‌روش از خودش و اینکه به نظر می‌رسد سرمربی تیم ملی حساب ویژه‌ای روی این مدافع باز کرده است، خاطرنشان کرد: کی‌روش از هر بازیکنی که دعوت شده، انتظار دارد و با دعوت از هر بازیکن به تیم ملی، انتظارات از آن بازیکن بالا می‌رود. پوشیدن لباس تیم ملی سختی زیادی می‌طلبد و کار برای همه سخت است. باید تلاش خود را دو برابر کنیم.
خبرانلاین 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین