کد خبر: ۵۴۴۴۰۲
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۶

جلوی مهاجرات مسلمانان به آلمان را بگیرید

یکی از چهره‌های سیاسی اسلام ستیز آلمان در سخنانی خواستار جلوگیری از ورود مسلمانان به آلمان و در پیش‌گرفتن سیاست‌های شدید علیه آنان شد.
آفتاب‌‌نیوز :
«تیلو سارازین» سیاستمدار اسلام‌ستیز آلمانی خواستار جلوگیری از مهاجرت مسلمانان به آلمان شد.

وی در مورد انتشار کتاب خود با عنوان «تصاحب خصمانه» که درباره اسلام است به خبرگزاری اسپوتنیک گفت که اسلام خشونت را در میان کافران ترویج می‌دهد و زنان را تحت فشار می‌گذارد.

خبرنگار اسپوتنیک از سارازین پرسید: «در کتاب شما به بازگرداندن پناهجویان مسلمان اشاره شده حتی نوشته شده که در صورت لزوم، اقدام نظامی را رد نکرده‌اید. شما چه منظوری دارید؟ آیا واقعا معتقدید که باید به پناهجویان شلیک کرد؟»

سارازین در پاسخ گفت: «این موضوع مربوط به مهاجرت غیرقانونی است. آن موضوع مسئله دیگری است و بسیاری از آنهایی که غیرقانونی به آلمان آمده‌اند مسلمانان هستند. اگر شما اجازه اقامت نداشته باشید باید به کشور خودتان باز گردید و این قانون باید در اساس شامل همه پناهجویان شود.»

این سیاستمدار افراط‌گرا در بخش دیگری از این گفت‌وگو مدعی شد که از دید وی اگر اسلام هرگز وجود نداشت، جهان جای بهتری بود.

سارازین که از چندین سال پیش به دلیل سیاست‌های ضد اسلامی در آلمان شهرت دارد در پایان این گفت‌وگو افزود: «مسلمانان که با ما زندگی می‌کنند باید به شدت به دلیل مسایل مربوط به همگرایی و جذب شدن در جامعه تحت فشار قرار گیرند. کتاب من تدابیر لازم و رویکردها را دارد. علاوه بر اینها ما باید جلوی مهاجرت بیشتر مسلمانان به آلمان را بگیریم.من در کتابم گفته‌ام که باید به صورت زیربنایی جلوی مهاجرت گرفته شود.همه چیز آنجا روشن است. شما باید در این زمینه از لحاظ سیاسی به توافق برسید و می‌توانید درباره جزئیات هم صحبت کنید.»
فارس 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین