کد خبر: ۵۴۵۱۲۹
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۹
برای پیوستن به تیم ملی؛

حمله اینستاگرامی به بازیکن جدید ایرانی+عکس

هواداران و فوتبالدوستان ایرانی با هجوم به صفحه اینستاگرام دنیس اکرات، از او درخواست کردند تا به تیم ملی فوتبال ایران بیاید.
آفتاب‌‌نیوز :  از جدیدترین بازیکن دورگه ایرانی حال حاضر فوتبال جهان، "دنیس اکرات" ۲۱ ساله، هواداران و فوتبالدوستان ایرانی با هجوم به صفحه اینستاگرام این بازیکن، از او درخواست کردند تا به تیم ملی فوتبال ایران بیاید.

اکرات متولد ۹ ژانویه ۱۹۹۷ در بُن آلمان است و سابقه بازی در تیم‌های کلن و بورسیا مونشن گلادباخ را دارد. او در سال ۲۰۱۷ به اسپانیا رفت و به تیم دوم سلتاویگو پیوست. اکرات در ۳ بازی شاگردان آنتونیو ریکاردو محمد ماتیجویچ آرژانتینی در لالیگا فرصت حضور چندانی پیدا نکرد و تنها در ۲ بازی در دقایق پایانی جایگزین "مکسی گومز" اروگوئه‌ای شد.

دنیس از پدر و مادر ایرانی - آلمانی است و یک متر و ۸۲ سانتی متر قد دارد و برای تیم ملی زیر ۱۹ سال آلمان یک بازی انجام داده است، اما طبق قوانین فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) او برای تیم بزرگسالان کشوری بازی نکرده و در صورت تمایل می‌تواند به تیم ملی ایران بپیوندد.

حمله اینستاگرامی به بازیکن جدید ایرانی+عکس

کی روش پس از خداحافظی سردار آزمون و رضا قوچان نژاد، می‌تواند از دنیس اکرات ۲۱ ساله استفاده کند. او که در صفحه شخصی اش در اینستاگرام از پرچم ایران و کلمه roots به معنای ریشه استفاده کرده و باید دید سرانجام به فوتبال ایران می‌آید یا خیر؟

تیم فوتبال سلتاویگو پس از گذشت ۳ هفته از رقابت‌های لیگ برتر با کسب ۷ امتیاز پس از بارسلونا و رئال مادرید در رده سوم قرار دارد و باید در چارچوب هفته چهارم به مصاف خیرونا برود.اردوی بعدی تیم ملی فوتبال ایران در آبان ماه است و احتمال دارد کی روش با دعوت از اکرات، خط حمله خود را تقویت کند.

برنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین