کد خبر: ۵۴۵۳۴۶
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۸

دایی: دوست داریم در هر سه جام موفق باشیم

سرمربی تیم ساپیا بعد از پیروزی دشوار تیمش برابر سردار بوکان در جام حذفی گفت: خودمان بازی را سخت کردیم و می‌توانستیم نیمه اول کار را تمام کنیم.
آفتاب‌‌نیوز :
علی دایی در نشست خبری بعد از برتری مقابل سردار بوکان درجام حذفی اظهار کرد:‌ همان طور که قبل از بازی گفته بودم، مصاف سختی داشتیم. خودمان بازی را سخت کردیم و می‌توانستیم نیمه اول کار را تمام کنیم. متاسفانه یک پنالتی هم گل نکردیم اما خدا را شکر می‌کنم که بعد از گل، بازی در دست ما بود. آن‌ها مردانه جنگیدند و مردانه کار کردند. ما باید بهتر بازی می‌کردیم که کار به وقت اضافه نکشد.

او افزود: امسال خیلی دوست داریم در هر سه جام موفق باشیم. امروز متاسفانه چند بازیکن مصدوم را نداشتیم اما تیممان باید بهتر از این‌ها کار کند. اگر بخواهیم هدف بزرگی داشته باشیم باید تمرکز بهتری داشته باشیم و این همه موقعیت از دست ندهیم.

او دربارهحضور هواداران بوکانی در ورزشگاه هم گفت: هوادار بزرگ‌ترین سرمایه برای تیم فوتبال است. من در زمین خودم هوادار ندارم. آن‌ها دلگرمی تیمشان هستند. مطمئنم تیم بوکان با این هواداران می‌تواند لیگ دو را بهتر از این تمام کند و شاهد یک تیم بوکانی در لیگ برتر باشیم.

به گزارش ایسنا، دایی همچنین درباره اظهار نظر مدیران باشگاه پرسپولیس درباره محروم کردنش عنوان کرد:‌ چهار سال درباره این مساله صحبت می‌کنم و خودم پیگیر این موضوع نیستم و وکیلم آن را دنبال می‌کند. همیشه دوست داشتم با پرسپولیس مصالحه کنم. همه جوره هم در این چهار سال این را نشان دادیم. مشکلی از جانب ما نیست و مشکل را ایجاد می‌کنند.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین