کد خبر: ۵۴۶۵۴۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۰

جوسازی‌های رژیم صهیونیستی علیه ایران

رئیس کمیسیون انرژی هسته‌ای رژیم صهیونیستی در راستای جوسازی علیه ایران گفت که این رژیم نمی‌تواند تهدیدات ایران در روز سه‌شنبه در شصت دومین کنفرانس عمومی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در وین علیه سایت‌های هسته‌ای این رژیم را نادیده بگیرد.
آفتاب‌‌نیوز :
زئیو سنیر، رئیس کمیسیون انرژی هسته‌ای رژیم صهیونیستی اظهار کرد: آن تهدیدها اسرائیل را وادار کرده تا برای حفاظت از سایت‌های هسته‌ایش اقداماتی انجام دهد.

به گزارش ینت نیوز، وی همچنین اضافه کرد:‌ ما سایت‌ها را مطابق با پروتکل‌های امنیتی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی با هدف مقابله با هر نوع حمله‌ای ارتقا می‌دهیم.

سنیر همچنین در ادامه سیاست ایران‌هراسی ادعا کرد: نظام (ایران) تلاش دارد تا اقدامی انقلابی انجام دهد. می‌خواهد اسرائیل، عربستان سعودی و تمام کسانی را که در منطقه شیعه نیستند تهدید کند.

وی تصریح کرد : آشکارا، ما اغلب تهدید می‌شویم چراکه ما کشور قدرتمندی هستیم که جلوی ایران ایستاده است. ما می‌دانیم که باید اماکن استراتژیک‌مان را حفظ کنیم.

رئیس کمیسیون انرژی هسته‌ای رژیم صهیونیستی همچنین بیان کرد: ما باید تهدیدی برای ایران باشیم و در مقابل آن‌ها بازدارندگی داشته باشیم.

رژیم صهیونیستی که به توسعه زرادخانه هسته‌ای پرداخته، عضو هیچ یک از معاهدات خلع سلاحی و کنترل تسلیحات نیست و فعالیت‌های هسته‌ای خود را نیز تحت پادمان آژانس قرار نداده است.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۹
0
0
خوبه كه ترس برشون داشته بايد خواب را از آنها بگيريم
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین