کد خبر: ۵۴۷۱۱۵
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۰
همزمان با آغاز سال تحصيلي جديد صورت مي گيرد:

تلاش جهت بهره برداري از دبيرستان شهداي سايپا در روستاي زلزله زده كوئيك

موسسه خيريه احسان و نيكوكاري نيكسا در تلاش است تا با تامين بودجه مورد نياز توسط خيرين و از محل كمك هاي خيرخواهانه در گروه خودروسازي سايپا، دبيرستان شش كلاسه شهداي سايپا در روستاي كوئيك حسن از توابع شهرستان سرپل ذهاب استان كرمانشاه را در سال تحصيلي جديد به بهره برداري برساند.
آفتاب‌‌نیوز :
ساخت دبيرستان روستاي كوئيك به مراحل پاياني نازك كاري، محوطه سازي و زيباسازي رسیده است و در صورت تامين به موقع بودجه موردنياز، این دبیرستان در سال تحصيلي جديد به بهره داري خواهد رسيد.

گروه خودروسازي سايپا پس از زلزله 7/3 ريشتري پاييز سال 96 در استان كرمانشاه و در راستاي مسئوليت هاي اجتماعي و به منظور ياري رساندن در امر بازسازي و رفع مشكلات تحصيلي دانش آموزان با امضاي تفاهم نامه اي با اداره كل نوسازي مدارس اين استان، در زمين اهدايي از جانب اداره كل آموزش و پرورش شهرستان سرپل ذهاب به مساحت 2400 متر مربع و با تامين مبلغي بالغ بر 476 ميليون تومان اقدام به اجراي عمليات ساخت يك باب دبيرستان با زير بناي 540 مترمربع و مجهزبه 6 كلاس، نمازخانه و سالن اجتماعات و آزمايشگاه در روستاي كوئيك حسن كرده است.

بر اساس اين گزارش، علي رغم وجود مشكلات و شرايط خاص در منطقه از قبيل دوري راه، گرما و همچنين افزايش ناگهاني قيمت مصالح، اجراي اين امر خدا پسندانه پيشرفت فيزيكي خوبي داشته و با تامين مابقي بودجه موردنياز جهت اتمام پروژه، اين دبيرستان  در سال تحصیلی جاری به بهره برداري خواهد رسيد.

گفتني است بودجه اوليه اجراي اين پروژه از طريق اهداي بخشي از حقوق پرسنل خير گروه خودروسازي سايپا،کمک مالی گروه خودروسازی سایپا و همچنین جمع آوري كمك هاي مردمي تامین شده است.


منبع: سايپانيوز
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین