کد خبر: ۵۴۷۳۳۹
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۶

رئیس کمیسیون شهرسازی شورای تهران: با ورود به بررسی تخلفات تهدید شدم

متخلفین در هر سطح و جایگاهی بدانند تسلیم تهدیدها و فضاسازی ها نخواهم شد.
آفتاب‌‌نیوز :
محمد سالاری رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران اعلام کرد: با ورود به بررسی تخلفات (ساختمانی) پروژه های بزرگ مقیاس و شوراهای معماری برخی مناطق بارها تهدید شدم.

سالاری روز دوشنبه در توئیتر خود نوشت: تداوم ایفای نقش نظارتی در مبازره با فساد و رانت منجر به هجمه های واهی و نخ نما گردید».

وی تاکید کرده است که «متخلفین در هر سطح و جایگاهی بدانند تسلیم تهدیدها و فضاسازی ها نخواهم شد.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران در توئیت خود توضیح بیشتری در این زمینه ارائه نداد که از سوی چه افرادی مورد تهدید قرار گرفته است و تلاش خبرنگار ایرنا نیز تالحظه انتشار خبر برای انجام مصاحبه به نتیجه نرسید زیرا وی اعلام کرد که در جلسه حضور دارد.

سالاری چندی پیش در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه تخلفات ساخت و ساز در پایتخت افسار گسیخته شده گفته بود: در چهار ماه اول امسال سه هزار و 300 پرونده به کمیسیون های مختلف ماده صد ارسال شده است و این موضوع نشان می دهد به تعداد صدور مجوز ساخت تخلف وجود دارد.

وی با نام بردن از چند مصداق ازجمله مجتمع «پالادیوم» واقع در شمال شهر تهران در منطقه یک آن را نمونه تخلف افسار گسیخته خوانده بود.

سالاری پیشتر همچنین اعلام کرده بو د: در ساخت و ساز مجتمع ایران مال در منطقه 22 تخلف هایی رخ داده است.
رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران در یک نشست دیگری در شهرداری منطقه 3 گفته بود: به ازای هر دو پروانه ساختمانی در پایتخت یک مورد پرونده تخلف ساختمانی وجود دارد که به کمیسیون های ماده 100 ارسال می شود.

محسن هاشمی رفسنجانی رئیس شورای اسلامی شهر تهران نیز اعلام کرده بود که در سال های 95 و 96 حدود 26 هزار پرونده در کمیسیون ماده 100 در تهران تشکیل شده است.

منبع: ایرنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین