کد خبر: ۵۴۷۵۰۷
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۹

بارش شدید باران در 5 استان

مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به روند بارشی کشور طی روزهای آینده، گفت: شدت بارش طی امروز (۳ مهرماه) در استان‌های خراسان جنوبی، جنوب خراسان رضوی، هرمزگان، ارتفاعات کرمان و شمال سیستان وبلوچستان خواهد بود. همچنین شدت بارش فردا (۴ مهرماه) روی غرب سواحل دریای خزر پیش‌بینی می‌شود.
آفتاب‌‌نیوز :
احد وظیفه اظهار کرد: بر اساس تحلیل نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، امروز (۳ مهرماه) افزایش ابر همراه با رگبار و رعد و برق، گاهی همراه با وزش باد شدید موقت در شمال شرق و شرق و جنوب شرق کشور پیش بینی می‌شود.

وی ادامه داد: فردا (۴ مهرماه) در استان‌های گیلان ، مازندران، شمال آذربایجان غربی، شمال آذربایجان شرقی، جنوب کرمان، جنوب سیستان و بلوچستان و پاره‌ای از مناطق هرمزگان در بعضی از ساعات افزایش ابر و رگبار و رعد و برق و وزش باد خواهیم داشت.

مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی افزود: پس‌فردا (۵ مهر ماه) برای سواحل دریای خزر رگبار و رعد و برق، گاهی همراه با وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود.

به گفته‌ وظیفه در دو روز آینده در بخش‌هایی از جنوب غرب کشور همچنین امروز (۳ مهرماه) در جنوب خراسان رضوی و خراسان جنوبی و یزد وزش باد شدید گاهی همراه با گرد و غبار پیش‌بینی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه از اواخر فردا و طی روزهای پنجشنبه و جمعه (۵ و ۶ مهرماه) دریای خزر مواج خواهد بود، اظهار کرد: امروز و فردا (۳ و ۴ مهرماه) محدوده تنگه هرمز مواج پیش‌بینی می‌شود.

وظیفه در پایان در مورد شرایط جوی تهران گفت: آسمان تهران فردا و پس‌فردا (۴ و ۵ مهرماه) صاف خواهد بود. بیشترین و کمترین دمای تهران طی این دو روز به ترتیب ۲۹ و ۱۸ درجه سانتیگراد و ۳۰ و ۱۸ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین