کد خبر: ۵۴۷۶۲۴
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۰

حاجیلو: به شفر اولتیماتوم نداده‌ایم/ اگر پرسپولیس به علیپور دل ببندد بی‌راهه رفته است

سرپرست تیم فوتبال استقلال می‌گوید شفر دچار بدشانسی شده اما قرار نیست از استقلال برود.
آفتاب‌‌نیوز :
 اصغر حاجیلو سرپرست تیم فوتبال استقلال تهران در حاشیه تمرین امروز (سه‌شنبه) تیم درباره داربی پیش رو اظهار کرد: هیچ راهی جز برد مقابل پرسپولیس نداریم تا هوداران را راضی کنیم. ما پنج بازیکن خوبمان را از دست دادیم اما تمام شد و نبش قبر کردن اشتباه است. باید با همین بازیکنان ادامه دهیم و مجموعه تصمیم گرفته تیم در لیگ یا حداقل جام حذفی، به جام برسد.

او در مورد مشکل گلزنی استقلال گفت: تمام‌کننده در تیممان نداریم اما با همین بازیکنان می‌توانیم تا آخر راه برویم. مرتضی تبریزی و سایر بازیکنان نیز می‌رسند. بعضی تیم‌های دیگر نیز مشکل تمام‌کننده دارند و هافبک یا مدافع برایشان گلزنی می‌کند. حتی در پرسپولیس هم فقط علیپور گل نمی‌زند و بازیکنی مثل آدام همتی در دقیقه ۹۰ این‌کار را انجام می‌دهد. علیپور که موقعیت یک متری را به بیرون می‌زند و اگر پرسپولیس بخواهد به او دل ببندد بی‌راهه رفته است. کل تیم باید در سیستم مربی قرار بگیرند و راهی برای گل زدن پیدا کنند. آقای شفر نیز در این ۴-۵ روز به دنبال این بود تا از هافبک‌ها برای گل زدن کمک بگیرد.

سرپرست استقلال در مورد تمرین نکردن فرشید باقری توضیح داد: باقری از دو روز پیش شدیدا سرماخورده و سرم زده بود. او امروز عرق‌گیری می‌کند و فردا آماده‌تر می‌شود.

حاجیلو در مورد دادن اولتیماتوم به شفر بیان کرد: به هیچ وجه این موضوع صحت ندارد. با آقای فتحی هستم و می‌دانم شفر هم مربی پخته‌ای بوده که با بدشانسی روبه‌رو شده است. موضوع اولتیماتوم نه طرح شده و نه قرار است مطرح شود. مطمئنم با رفاقتی که او با بازیکنان دارد، از این مشکلات خارج می‌شویم.
ایسنا 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین