کد خبر: ۵۴۷۸۷
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۳۸۵ - ۲۳:۰۳

«اتحاد فرزندان ری» و انتخابات شوراها

آفتاب‌‌نیوز :  امیرعباس تقی پور گفت: ‌شهر تهران علی‌رغم اقدامات صورت گرفته در دوره گذشته شورای شهر، همچنان با مشکلات زیادی روبروست که حل آنها تنها با تشکیل شورای شهری متعهد، ‌متخصص و هوشمند امکان‌پذیر است. 

سخنگوی اتحاد فرزندان ری تصریح کرد: کلان شهر تهران و شهرستان ری همچنان با مشکلات متعددی از جمله آلودگی هوا،‌ ترافیک، معماری غیراصولی، آلودگی زیست‌محیطی و ... مواجه است که در خصوص شهر ری باید به این موارد سرازیر شدن فاضلاب‌های تهران به این منطقه، نبود آب آشامیدنی مناسب و مسایل متعدد دیگری را نیز اضافه کرد. 

تقی‌پور با تشریح برنامه‌های خود برای حل مشکلات شهر تهران؛ تدوین برنامه جامعه و بلندمدت توسعه اجتماعی و اقتصادی شهر تهران، گسترش وسایل حمل و نقل عمومی با تکیه بر گسترش خطوط مترو و خدمات شرکت واحد،‌ ساماندهی تاکسیرانی و جلوگیری از اجرای پروژه‌های لوکس حمل و نقل مانند منوریل، گسترش ارائه خدمات به سالمندان و توسعه دامنه فعالیت کارت‌های منزلت و کاهش سن استفاده‌کنندگان از این کارت‌ها از 65 سال به 60 سال، تشکیل گروه‌هایی تحت عنوان «شورا یاران جوان» برای استفاده از ایده‌ها و طرح‌های آنان در جهت حل مشکلات مناطق و نواحی مختلف شهرداری و ... را از جمله این برنامه‌ها عنوان کرد. 

وی افزود:‌ استفاده از پتانسیل‌های مناطق برای استفاده در مدیریت‌ها و خدمات شهری مناطق یکی دیگر از برنامه‌هایی است که در به نظر می‌رسد شوراهای گذشته نسبت به آنها بی‌تفاوت بوده‌اند. 

این فعال حوزه ارتباطات و I T با اشاره به لزوم تبدیل شدن تهران به شهر الکترونیک گفت: ‌از مزایای اقتصادی پیاده‌سازی طرح شهر الکترونیک می‌توان به کاهش هزینه‌های تردد شهری، افزایش سرمایه‌گذاری در نتیجه گسترش ارتباطات جهانی،‌ صرفه‌جویی در مصرف سوخت‌های محدود، ‌تسهیل انجام امور اقتصادی به خاطر 24 ساعته بودن ارائه خدمات و ... اشاره کرد. 

تقی‌پور با اشاره به تشکیل «اتحاد فرزندان ری» برای حضور در انتخابات سومین دوره شورای اسلامی شهر تهران گفت: ‌این تشکل مردمی به هیچ حزب و گروه سیاسی در کشور وابسته نیست و تنها براساس مصالح و منافع عمومی مردم «ری» و نیز حمایت از دولت،‌ فعالیت خود را آغاز کرد. 

تقی‌پور افزود: افراد حاضر در لیست «اتحاد فرزندان ری» براساس شایستگی‌ها و توانمندی‌های خود و از میان 30 داوطلب قرار گرفتن در این لیست انتخاب شده‌اند. 

وی در ادامه افزود: متأسفانه تاکنون هیچ تشکلی و گروه مستقلی در این شهرستان تشکیل نشده و از این رو تا کنون احزاب و گروه‌های سیاسی فقط در این شهرستان ستاد و یا شعبه انتخاباتی دایر کرده‌اند و پس از برگزاری انتخابات این شهر را ترک می‌کردند. 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین