کد خبر: ۵۴۸۲۵۵
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۳

این مرد از ۸۰ هزار زن خواستگاری کرد + عکس

یک مرد چینی ۸۰ هزار بار طی ۸ سال از زنان مختلف خواستگاری کرده و همیشه جواب منفی شنیده است.
آفتاب‌‌نیوز :
نیو ژیانگ فنگ به دلیل استفاده از روش‌های غیر معمول برای یافتن شریک زندگی، به او لقب «مرد دیوانه قرار آشنایی» داده شده است.

او به سایت‌های همسریابی سرزده، با خانم‌ها در شبکه اجتماعی دوست می‌شود. وی حتی در خیابان از خانم‌ها می‌پرسد که آیا همسر یا نامزد دارند، اما با این حال هر بار رد شده است. برخی می‌گویند دلیل آن این است که او بیش از حد تلاش می‌کند و از نظر بقیه بسیار غیراحساسی و یا آشفته و ناامید به نظر می‌رسد.

او می‌گوید زنان امروزی وقتی نوبت به یافتن شریک زندگی می‌رسد می‌توانند بسیار «بی شرم» باشند. بیشتر آن‌ها به دنبال مردان بلند قد و خوش چهره هستند که بتوانند با حرف‌های شیرین به قلب آن‌ها راه پیدا کند، اما او کوتاه و زشت است و دوست ندارد برای تحت تاثیر قرار دادن ان‌ها دروغ بگوید.

این مرد از ۸۰ هزار زن خواستگاری کرد + عکس

پول یکی دیگر از مشکلات بزرگ است، چرا که زنان مجرد به دنبال مردانی با حقوق‌های بالا هستند که یک خانه در شهر نیز داشته باشند. آن‌ها می‌گویند به عنوان یک مرد، تو باید یک خانه داشته باشی و متاسفانه او ندارد.

این مرد ۳۱ ساله مدعی است تا کنون در طی یک دوره هشت ساله ۸۰ هزار بار از سوی زنان رد شده است. صرف نظر از آن که ژیانگ فنگ چقدر تصور می‌کند غیرجذاب است، اما این تعداد درخواست آشنایی تا حدی مشکوک به نظر می‌رسد.

از این رو شماری از وبسایت‌های خبری چینی برای تایید این موضوع با وی صحبت کردند تا بدانند آیا وی به راستی چندین هزار مرتبه رد شده یا این رقم ساختگی است. وی در گفتگویی گفت: هرگز رقم دقیقی برای این موضوع نگفته است، اما این تخمین به هیچ عنوان غیرواقعی نیست.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین