کد خبر: ۵۴۸۳۴۴
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۵
فرمانده حفاظت سپاه پاسداران در يادواره شهداي صنعت و تشييع پيكر دو شهيد گمنام در سايپا:

بايد از فرهنگ دفاع مقدس در مقابله با دشمني هاي جديد و جنگ اقتصادي الگو بگيريم

سردار نصيري فرمانده حفاظت سپاه پاسداران انقلاب اسلامي با اشاره به اينكه بايد با تلاش مضاعف در عرصه اقتصادي و فعاليت با محوريت اقتصاد مقاومتي از رهنمودهاي مقام معظم رهبري در اين زمينه بهره بگيريم گفت: همه ما بايد از فرهنگ دفاع مقدس در مقابله با دشمني هاي جديد الگو بگيريم و حركت سايپا در اين راستا ستودني است.
آفتاب‌‌نیوز :
در مراسم يادواره شهداي صنعت كه به مناسبت گراميداشت هفته دفاع مقدس با حضور جمعي از فرماندهان سپاه پاسداران، نمايندگان مجلس شوراي اسلامي، مديرعامل، مديران ارشد و كاركنان گروه خودروسازي سايپا برگزار شد، پيكر مطهر دو شهيد گمنام دفاع مقدس در مجتمع صنعتي سازه گستر سايپا تشييع و مقام شامخ شهداي دفاع مقدس مورد تجليل قرار گرفت.

در اين مراسم سردار علي نصيري با بيان مطلب فوق خاطرنشان كرد: مبناي حركت انقلاب اسلامي تغيير در حكومت موجود و ايجاد تحول در جامعه بود.

وي گفت: امام خميني (ره) اهداف انقلاب اسلامي را در سه محور اصلي تبيين كرد كه محور اول تغيير حكومت شاهنشاهي و تبديل آن به نظام اسلامي و محور دوم بسط و گسترش حكومت اسلامي به كشورهاي منطقه و محور سوم اتصال انقلاب اسلامي به انقلاب جهاني حضرت مهدي (عج) است.

نصيري افزود: استكبار جهاني با اطلاع از اهداف عميق انقلاب اسلامي، طي 40 سال در مقابل نظام جمهوري اسلامي ايران صف آرايي كرده تا انقلاب ايران به اهدافش نرسد كه البته در اين خصوص شكست خورده است، چون انقلاب ما برگرفته از قران و عترت بوده و الگوي حركت انقلاب ما مكتب عاشورا است.

وي تاكيد كرد: دشمن مي دانست اگر انقلاب ما به نهال پرثمري تبديل شود، بلاي جان آنها خواهد شد و از اين رو با ايجاد بحران هاي داخلي در اوايل انقلاب، 19 ماه پس از پيروزي انقلاب اسلامي جنگ نابرابر را بر ملت ايران تحميل كرد.

سردار نصيري با اشاره به شرايط نامناسب و عدم آمادگي كامل كشور در مواجه با جنگ تحميلي تاكيد كرد: مردم و مسئولان با الهام از فرهنگ عاشورا در مقابل دشمن تا دندان مسلح تا پاي جان ايستادگي كردند و در سايه هدايت هاي ولايت فقيه توانستند دفاع مقدس را با موفقيت پشت سر بگذارند و در واقع دفاع مقدس برگي زرين از تاريخ كشور ماست.

وي با اشاره به قيام عاشورا و پيام حضرت زينب(س) مبني بر اينكه هر آنچه در كربلا رخ داد زيبايي بود، انقلاب اسلامي ايران را در راستاي انقلاب امام حسين(ع) دانست و گفت: چون انقلاب ما براي احياي دين خدا بود همه صحنه هاي انقلاب و دفاع مقدس زيبا بوده است.

اين فرمانده دوران دفاع مقدس تصريح كرد: از دفاع مقدس درس هاي زيبايي گرفتيم كه بزرگترين درس آن، اوج دلدادگي مردم به آرمان هاي حضرت امام (ره) و انقلاب اسلامي بوده است.

فرمانده حفاظت سپاه پاسداران گفت: دشمن در حال حاضر استراتژي خويش را تغيير داده و با تغيير ماهيت در دشمني با انقلاب ما در نظر دارد نسل آينده كشور را از نسل گذشته انقلاب دور كند و جنگ فرهنگي را آغاز كرده است.

وي تاكيد كرد: همانگونه كه مقام معظم رهبري فرموده اند دشمن در جنگ فرهنگي نيز شكست خورده، چون در عصر حاضر امثال شهيد حججي ها به صحنه آمده اند و اينها نشانه هاي شكست دشمن در جنگ فرهنگي است.


منبع: سايپانيوز
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین