کد خبر: ۵۴۸۵۴۴
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۹

بازدید مدیر بانک صادرات استان یزد از شعبه بیمه سرمد در این استان

مدیر شعب بانک صادرات یزد به همراه معاونین و مسئول رفاه بانک از شعبه یزد بیمه سرمد بازدید کردند.
آفتاب‌‌نیوز :
در این نشست صمیمانه که با حضور محمد تقی وکیلی مدیر شعب بانک صادرات استان و اکبر رواقی معاون فنی بیمه های اشخاص برگزار شد، وکیلی ضمن ابراز خرسندی و رضایت از عملکرد بیمه سرمد در خدمات رسانی به پرسنل و مشتریان بانک و قدردانی از تلاش های صورت گرفته در این مسیر، اظهار امیدواری کرد: همینطور که شرکت جوان بیمه سرمد در طول دوره 5 ساله فعالیت خود با هوشمندی و تدبیر توانسته است جایگاه مطلوبی را در صنعت بیمه کشور به دست آورد، در آینده نزدیک خواهد توانست با دارا بودن مجموعه ای چابک و توانمند، سهم قابل توجهی از بازار بیمه را به خود اختصاص دهد.

وی حضور موثر مدیر شعبه یزد بیمه سرمد به عنوان فردی باتجربه و مورد اعتماد مشتریان بانک را در کنار کارکنان شایسته، توانمند و جوان شرکت در جهت توسعه همکاری ها و ارتقای سهم شرکت از بازار بیمه کشور مثبت ارزیابی کرد و گفت: خوشبختانه بیمه سرمد تاکنون توانسته است با ارائه خدمات مطلوب، سریع و معرفی محصولات و خدمات مورد نیاز هموطنان محترم استان یزد، جایگاه مطلوبی را در این استان کسب کند.

معاون فنی بیمه های اشخاص بیمه سرمد نیز در این نشست، ضمن تقدیر و تشکر از مدیریت و پرسنل شریف بانک صادرات، لزوم توسعه تعاملات میان بیمه و بانک و ارتقای سطح کیفی خدمات رسانی به مشتریان بانک صادرات را مورد تاکید قرار داد.

در ادامه بازدید معاون فنی بیمه های اشخاص بیمه سرمد از شعبه یزد، جلسه ای نیز با حضور مدیریت SOS این استان برگزار شد و مباحثی همچون انتظارات شرکت در جهت تسریع و تسهیل ارائه خدمات به بیمه شدگان محترم به صورت ضابطه مند، تسریع رسیدگی به پرونده های درمانی و بازبینی در نحوه انعقاد قرارداد با بیمارستان ها به ویژه بیمارستان های دولتی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

رواقی هم چنین در دیدار دوستانه ای با نمایندگان استان یزد، به تمامی سوالات و درخواست های آنان پاسخ داد و شبکه فروش را با شیوه های فروش هوشمندانه خدمات بیمه ای آشنا کرد.

رواقی در پایان طی نشستی صمیمی با کارکنان و کارشناسان شعبه، ضمن تقدیر و تشکر از تلاش های صورت گرفته، استمرار هدفمند ارائه خدمات در بازارهای خرد، متوسط و کلان را در راستای ارتقای سهم بیشتری از بازار مورد تاکید قرار داد.

روابط عمومی بیمه سرمد
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین