کد خبر: ۵۴۸۷۷۴
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۴

۳ فروند بالگرد هوانیروز اورهال شد

۳ فروند بالگرد ۲۱۴ هوانیروز که بالغ بر شش سال زمین گیر شده بودند، با دستان توانمند متخصصین جوان هوانیروز باز سازی و به چرخه ناوگان بالگردی هوانیروز پیوستند.
آفتاب‌‌نیوز :
امیر سرتیپ کیومرث حیدری در مراسم اورهال بالگردهای پایگاه هوانیروز شهید آسیایی مسجد سلیمان گفت:از گزارش هایی که فرمانده پایگاه هوانیروز در خصوص زمین گیر بودن این بالگرد ها ارائه داد باید به این متخصصین جوان افتخار کرد که با علم و دانشی که به خرج داده اند توانسته اند با تمام مشکلاتی که در مسیر کار قرار داشت موانع را یکی پس از دیگری کنار گذاشته و با تولید قطعات به بازسازی و اورهال دست یابند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش افزود: امروز ما شاهد توانمندی نیروهای جوان و متعهد هوانیروز قهرمان در پایگاه مسجد سلیمان بودیم و علی رغم تحریم های دشمنان، این عزیزان توانسته اند بالگرد های زمین گیر شده را بازسازی و به پرواز در آورند.

وی خاطر نشان کرد: هوانیروز از جمله یگان های آماده ارتش است که در تمامی ماموریت ها حضورشان چشمگیر است در دوران دفاع مقدس در تمامی عملیات ها پشتیبانی مطلوب و اثرگذاری را از خود به نمایش گذاشتند و پس از دفاع مقدس نیز هوانیروز در طرح های مردم یاری ، اورژانس هوایی و دیگر ماموریت ها حضور دارد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش  همچنین یادآورشد:ارتش و سپاه در همه حوزه ها همواره اتحاد و ارتباط دارند و در واقع یک لشکر الهی محسوب می شوند در حوزه بالگردی نیز ارتباط وجود دارد و در ماموریت های مختلف با در خواست سپاه هوانیروز ارتش وارد عمل می شود .

امیر سرتیپ کیومرث حیدری اظهار کرد:در تمامی پایگاه های هوانیروز بازسازی بالگرد ها مورد تاکید است و از سال های گذشته تا کنون دها فروند بالگرد که مشکل قطعه داشته اند با حضور خلبانان و عوامل فنی قطعات طراحی و تولید و بالگردها حاضر بکار و به چرخه بالگردی پیوستند.
ایسنا 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین