کد خبر: ۵۴۹۵۵۷
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۱

بارش باران ادامه دارد

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به تداوم بارش‌ها و وزش باد شدید در برخی مناطق کشور طی امروز و فردا (15 و 16 مهرماه) از بارش برف در ارتفاعات البرز طی امروز خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
احد وظیفه اظهار کرد: براساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی برای امروز (۱۵ مهر) سامانه بارشی در استان‌های اردبیل، گیلان، مازندران، تهران، البرز، قزوین، زنجان، مرکزی و غرب سمنان فعال است که به سبب آن رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید برای این نواحی و بارش برف در ارتفاعات البرز انتظار می‌رود.

وی با بیان اینکه بارش پراکنده در پاره‌ای از نقاط خراسان رضوی، اصفهان، یزد، فارس و کرمان پیش‌بینی می‌شود، تصریح کرد: دریای خزر امروز (۱۵ مهر) مواج است.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه برای فردا (۱۶ مهر) در برخی مناطق زاگرس مرکزی و جنوبی بارش پراکنده باران، گاهی رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود، گفت: امروز (۱۵ مهر) و فردا (۱۶ مهر) در شمال شرق، شرق و جنوب شرق کشور وزش باد شدید رخ می‌دهد و در برخی مناطق شرق و جنوب شرق خیزش گرد و خاک دور از انتظار نیست.

وظیفه با بیان اینکه روز سه‌شنبه (۱۷ مهر) افزایش دما برای بیشتر مناطق کشور پیش‌بینی می‌شود، اظهارکرد: در دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی نواحی غرب و شمال غرب کشور بارش باران، گاهی رگبار و رعد و برق همراه با وزش باد شدید انتظار می‌رود.

وی در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا (۱۶ مهر) کمی ابری تا نیمه‌ابری همراه با افزایش دما با حداقل و حداکثر دمای ۱۳ و۲۲ درجه‌سانتیگراد و روز سه‌شنبه (۱۷ مهر) کمی ابری با حداقل دمای ۱۵ و حداکثر دمای ۲۳ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین