کد خبر: ۵۵۰۵۷۷
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۵
دو بازی خارج از خانه دو باخت؛

نارنجی‌ها فرافکنی نکنند؛ بدترین پاشازاده تاریخ در بادران!

بادران تهران نتایج بسیار بدی را در بازی‌های خارج از خانه کسب کرده‌اند.
آفتاب‌‌نیوز :
 رو به روی نام بادران تهران 3 بازی خارج از خانه ثبت شده است مقابل تیم‌های بانی گستر (نود ارومیه)، اکسین البرز و خونه به خونه. به غیر از بازی اول که حریف حضور نیافت و 3 امتیاز رایگان به حساب بادران واریز شد، آنها در دو بازی دیگر خارج از خانه خود باختند.

بادران در هفته سوم و در کرج مقابل اکسین 1-0 نتیجه را واگذار کرد. اوج بدبیاری آنها در بابل بود. بادران مقابل خونه به خونه که چند بازیکن اصلی خود را نیز در اختیار نداشت، 3-2 نتیجه را واگذار کرد و بنابر گفته کارشناسان لیگ یک، تیم مهدی پاشازاده یکی از ضعیف‌ترین بازی‌های خود را در لیگ را مقابل خونه به خونه صورت داده بود.

بادران در این دو بازی خارج از خانه، 4 گل دریافت کرده و 2 گل نیز زده است. البته بادرانی‌ها باخت مقابل خونه به خونه را به گردن داور انداختند اما پاشازاده نباید فرافکنی کند و حق بدهد که تیمش نیز بازی ضعیفی را ارائه داد.

به هر شکل، این یکی از ضعیف‌ترین نتایج پاشازاده در طول تاریخ حضورش در لیگ یک می‌باشد. او هرگاه تیمی را در لیگ یک هدایت می‌کرده، هم در خانه و هم در خارج از خانه علاوه بر بازی زیبا، نتایج خوبی نیز کسب می‌کرد که اکنون وی در بادران فاقد هر دو مقوله است و باید دید در نهایت چه سرنوشتی در انتظار پاشازاده خواهد بود.

منبع: ایلنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین