کد خبر: ۵۵۰۷۷۶
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۰۱:۴۳

پسر ارشد ترامپ در تلاش برای متهم کردن خاشقجی به ارتباط با تروریسم

پسر ارشد دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا در تلاش برای ربط دادن روزنامه نگار و منتقد مفقود شده آل سعود با تروریسم اتهامات اثبات نشده برخی از کاربران شبکه‌های اجتماعی حامی این رژیم را بازنشر کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
به نقل از روزنامه دیلی‌بیست، دونالد جونیور ترامپ، پسر ارشد دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا در تلاش برای ربط دادن جمال خاشقجی، روزنامه نگار و منتقد مفقود شده آل سعود با تروریسم اتهامات اثبات نشده برخی از کاربران شبکه‌های اجتماعی حامی این رژیم را که در تلاش بودند بین خاشقجی با گروه‌های تروریستی ارتباط ایجاد کنند، بازنشر کرد.

برخی از حامیان محافظه‌کار دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا در روز‌های گذشته تلاش کرده‌اند با متهم کردن خاشقجی به ارتباط با گروه‌های تروریستی، سهل‌انگاری ترامپ در محکوم کردن سعودی را توجیه کنند.

بخش زیادی از تلاش‌های این گروه‌ها به طرح ادعا‌هایی درباره اینکه خاشقجی هواخواه گروه‌های تروریستی بوده اختصاص یافته‌اند. اساس این ادعا‌ها را ارتباطات خاشقجی با گروه اخوان‌المسلمین یا مصاحبه او با اسامه بن لادن، رهبر سابق گروه تروریستی القاعده تشکیل می‌دهد.

جدیدترین حملات از این نوع به شهرت خاشقجی روز جمعه انجام شد که طی آن پاتریک پول، یکی از خبرنگاران رسانه محافظه‌کار پی‌جی مدیا مقاله‌ای از خاشقجی در سال ۱۹۸۸ را منتشر کرد که حاوی عکسی از وی در کنار مجاهدین ضد شوری در افغانستان بود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین