کد خبر: ۵۵۰۹۵۹
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۴

چه کسی به سوگلی ” برانکو ” پیشنهاد جدایی داد ؟! ماجرای این بازیکن توجیهی ندارد !

فرشاد احمدزاده با شماره ۱۰ روی نیمکت تیم لهستانی در لیگ ضعیف این کشور فوتبال تماشا می‌کند در حالی که می‌توانست یکی از مردان ثابت برانکو برابر السد قطر باشد.
آفتاب‌‌نیوز :
این روز‌ها پرسپولیس تهران در آستانه خلق یک اتفاق تاریخی است. صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا که می‌تواند حتی به فتح جام منجر شود.

بدون شک هر بازیکنی هم عضو این تیم برانکو باشد و بتواند به قهرمانی آسیا برسد در دل تاریخ ماندگار خواهد شد.

همان‌طور که احمدرضا عابدزاده، رضا حسن‌زاده، صادق ورمزیار، مهدی فنونی‌زاده، مجید نامجومطلق، صمد مرفاوی، جواد زرینچه، شاهین بیانی، امیر قلعه‌نویی، عباس سرخاب و… با استقلال و هدایت زنده‌یاد منصور پورحیدری به قهرمانی جام باشگاه‌های آسیا رسیده و ماندگار شدند.

همان گونه که سال ۱۳۷۱ پاس تهران با سرمربیگری فیروز کریمی و نفراتی همچون بهزاد غلامپور، محمد خاکپور، محسن گروسی، حمید استیلی، علیرضا حکیم‌زاده، اکبر یوسفی، علی‌اصغر مدیروستا و… در این رقابت‌ها قهرمان شده و نام خود را در تاریخ ثبت کردند.

حالا باید پذیرفت بازیکنانی که به بهانه‌های واهی پرسپولیس را ترک کرده و تنها گذاشتند پشیمان شوند.

اگر بپذیریم محسن مسلمان را برانکو نخواست و بالاجبار راهی ذوب‌آهن اصفهان شد… چنانچه باور کنیم مهدی طارمی با توجه به بالا رفتن قیمت ارز در کشورمان حداقل از لحاظ مالی غنی شده و فوتبال قطر برایش درآمد خوبی داشته است… اگر هم به وحید امیری حق بدهیم که به آخرین شانس حضور در اروپا و لژیونر شدن پشت نکند، اما ماجرای فرشاد احمدزاده توجیهی ندارد.
بازیکنی که به خاطر دوستی با سرمربی کروات و دستیارانش لقب پسر برانکو را گرفته بود و انواع و اقسام شوخی‌ها را بدون ترس از عواقب آن انجام می‌داد پرسپولیس را رها کرد و رفت.
این در حالی بود که باشگاه پرسپولیس به خواست برانکو سخت به دنبال تمدید قرارداد این بازیکن بود اما…

در میان تعجب همگان فرشاد احمدزاده به تیم کم‌رتبه شلونسک وروتسل لهستان پیوست که به مراتب ضعیف‌تر از پرسپولیس است.

جالب آنکه کارلوس کی‌روش که معمولاً توجه ویژه‌ای به لژیونر‌ها کرده و آن‌ها را به تیم ملی فرامی‌خواند فرشاد احمدزاده را نادیده گرفت!

در چنین شرایطی پرسپولیس در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا از شانس بالایی برای فینالیست و حتی قهرمان شدن برخوردار شده و همین موضوع هم پشیمانی شماره ۱۰ را بیشتر می‌کند.
احمدزاده با شماره ۱۰ روی نیمکت تیم لهستانی در لیگ ضعیف این کشور فوتبال تماشا می‌کند در حالی که می‌توانست یکی از مردان ثابت برانکو برابر السد قطر باشد.

فرشاد خودش نخواست و حالا پشیمان شده است. پشیمانی که دیگر سودی ندارد.

درپایان باید پرسید به راستی چه کسی به فرشاد احمدزاده مشاوره داد که پرسپولیس مدعی قهرمانی در ایران و آسیا را ترک کند و به لیگ لهستان برود؟!

منبع: خبر ورزشی
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین