کد خبر: ۵۵۰۹۸۹
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۴
رفیعی مطرح کرد؛

بارش باران و وزش باد در اکثر مناطق کشور/ آسمان تهران بارانی است+ جدول

کارشناس هواشناسی گفت: با توجه به عبور متناوب امواج تراز میانی جو در برخی مناطق کشور، بارش باران و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.
آفتاب‌‌نیوز :
کبری رفیعی کارشناس سازمان هواشناسی درباره آخرین وضعیت آب و هوای کشور اظهار کرد: با توجه به عبور متناوب امواج تراز میانی جو از روی کشور امروز در استان های کرمانشاه، همدان، ایلام، لرستان، چهار محال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، غرب اصفهان، بوشهر، شیراز، خراسان شمالی، خراسان رضوی، جنوب یزد، کرمان، شمال خوزستان و بخش هایی از هرمزگان و روز سه شنبه در استان های آذربایجان غربی، کردستان، همدان، کرمانشاه، ایلام، لرستان، اصفهان، هرمزگان و جنوب سیستان و بلوچستان افزایش ابر، بارش باران و در برخی ساعات وزش باد همراه با رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: از بعدازظهر دوشنبه و طی روز سه شنبه با نفوذ جریانات شمالی ، تشدید بارش در استان های گیلان، مازندران، گلستان و کاهش نسبی دما در نوار شمالی کشور پیش‌بینی می‌شود.

به گفته رفیعی روزهای دوشنبه و سه شنبه شاهد وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در استان خوزستان خواهیم بود و همچنین در روز سه شنبه در استان های خراسان جنوبی، جنوب خراسان رضوی و شمال سیستان و بلوچستان وزش باد شدید همراه با گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

این کارشناس سازمان هواشناسی درباره آخرین وضعیت آب و هوای تهران گفت: امروز آسمان تهران کمی ابری و در برخی ساعات احتمال بارندگی و رگبار رعد و برق دور از انتظار نیست.

وی بیشنیه دمای امروز پایتخت را 24 و فردا صبح 21 درجه سانتی گراد اعلام کرد.

رفیعی در پایان طی هشدار نسبت به آب گرفتگی معابر تصریح کرد: با توجه به بارش باران، رعد و برق و وزش باد احتمال آب گرفتگی معابر، سیلابی شدن ناگهانی در مسیل ها و رودخانه های استان های سواحل خزر وجود دارد که از این رو توصیه می شود که افراد از تردد و توقف در حاشیه رودخانه ها خودداری کنند.

بارش باران و وزش باد در اکثر مناطق کشور/ آسمان تهران بارانی است+ جدول

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین