کد خبر: ۵۵۱۳۱۳
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۳

سازمان عقیدتی سیاسی در خط مقدم مقابله با تهدیدات نرم دشمن علیه کارکنان ارتش است

فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: سازمان عقیدتی سیاسی در خط مقدم مقابله با تهدیدات نرم دشمن علیه کارکنان و خانواده های آنان است.
آفتاب‌‌نیوز :
امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش ضمن تبریک 24 مهرماه سالروز تشکیل سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران به فرمان حضرت امام خمینی (ره)، در خصوص فلسفه تشکیل این نهاد مقدس گفت: در زمان انقلاب بسیاری از گروهک های ضد انقلاب به بهانه طاغوتی بودن، به دنبال انحلال ارتش بودند که حضرت امام(ره) نه تنها مخالف این موضوع بودند، بلکه با دوراندیشی عمیق اقدام به تقویت ارتش کرد.

وی در ادامه افزود: تاسیس سازمان عقیدتی سیاسی به فرمان بنیانگذار انقلاب اسلامی به ارتش هویت جدیدی بخشید و آن را به ارتش انقلابی تبدیل کرد.

فرمانده نیروی هوایی با بیان اینکه ارتش کلمه ی طیبه است عنوان کرد: بنای کار سازمان عقیدتی سیاسی انجام فعالیت‌های فرهنگی و حرکت‌دادن این نیروی نظامی به سمت ارتش مکتبی و ولایت‌مدار است که می‌توان اثرات آن را در زمان حال  و به خصوص در دوران هشت سال دفاع مقدس مشاهده کرد.

وی تصریح کرد: سازمان عقیدتی سیاسی در ارتقاء توان رزم نیروهای ارتش بسیار موثر بوده است چرا که در بحث انگیزشی و اعتقادی با هدف الهی و الهام گرفتن از راه و سیره ائمه اطهار(ع) پا به میدان گذاشته است و با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی، اعتقادی، دینی، بصیرت و آگاهی کارکنان و خانوده های آنان را افزایش داده است.

به گزارش روابط عمومی نهاجا، امیرنصیرزاده در پایان با تاکید بر اینکه سازمان عقیدتی سیاسی تاکنون با اقدامات خود توانسته توطئه های دشمنان را خنثی کند بیان داشت: این نهاد در خط مقدم مقابله با  تهدیدات نرم دشمن علیه کارکنان و خانواده های آنان است و ما فرماندهان نیز وظیفه داریم با تمام امکانات این سازمان بسیار مهم و مقدس را پشتیبانی کنیم.

ایسنا 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین