کد خبر: ۵۵۲۷۵۰
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۴

نمازی: گفته‌اند نباید در ایران مربی‌گری کنم/ ناداوری‌ها عمدی است

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: دست و پا بسته نیستیم و روزهای خوب ذوب‌آهن هم می‌رسد.
آفتاب‌‌نیوز :
 امید نمازی در نشست خبری پیش از بازی با پیکان تهران در هفته دهم لیگ برتر فوتبال گفت: این بازی هم مثل تمام بازی‌های لیگ حساس است. با تیمی بازی داریم که در جدول بالاتر از ماست. مهم این است با آمادگی بالا به زمین برویم و سه امتیاز را بگیریم چون کمک زیادی می‌تواند به لحاظ روحی به ما بکند.

 او افزود: پیکان نشان داده که در هفته‌های اول فصل می‌تواند با شرایط سخت کنار بیاید. آن‌ها نتایج دلخواه خودشان را گرفته‌اند و دوست دارند از بازی با ذوب‌آهن هم بیشترین امتیاز را بگیرند. ما هم دست و پا بسته نیستیم و در هفته‌های آخر به دلیل قضاوت بد داوران و دقت کم در ضربات آخر موفق نبودیم. مطمئن باشید روزهای خوب ذوب‌آهن هم می‌رسد.

نمازی تاکید کرد: اولتیماتومی از کسی نگرفتم. اتنتظارات خود من از تیم بالاتر از این‌هاست. می‌گویند تا نیم فصل به من فرصت داده‌اند اما من احساس نمی‌کنم اولتیماتومی به من داده شده باشد. از نتایج راضی نیستم اما از کار بازیکنان راضی‌ام. ما همیشه تیم سر بودیم و متاسفانه ما را بازاندند. پنالتی‌هایی که گرفته نشد که نتیجه بازی را عوض کرد. اگر به جای یک امتیاز در بازی آخر سه امتیاز گرفته بودیم، رتبه ما تفاوت بسیاری می‌کرد. حداقل ۷-۸ امتیاز از ما کم کردند. جایگاه ما این نیست و حداقل باید چهارم باشیم. نمی‌دانم چه جریانی وجود دارد. اگر فدراسیون با من مشکل دارد اعلام کند. من هم علت رفتنم از تیم ملی را اعلام می‌کنم تا همه بدانند. گفته‌اند نباید در ایران مربی‌گری کنم چون تیم ملی را رها کرده‌ام. این را به من اعلام کنند. ما کلی بازیکن اخراجی دادیم. مگر می‌شود؟ هیچ جای دنیا کارت قرمز به یک تکل نمی دهند. بازی با سپاهان بازیکن ما را اخراج کردند و نتوانستیم امتیاز کسب کنیم. بی دقتی در کارمان بوده اما مشکلات زیادی هم هست که به ما برنمی‌گردد. هماهنگی خوبی بین خطوط تیم ایجاد شده اما نمی‌توانیم به خاطر داوری که پنالتی برای نمی گیرد، امتیاز از دست دهیم. این‌ها را نمی‌توانم کاری کنم. کم کم به این برداشت می رسم که این اتفاقات تعمدی است.

سرمربی ذوب آهن اضافه کرد: روز اولی که به ایران آمدم به خودم قول دادم درباره داوری صحبت نکنم. در هفته‌های ابتدایی که علیه ما سوت زدند یک کلمه صحبت نکردم اما می‌بینم به ما ضربه می‌زنند و الآن به این برداشت رسیدم که عمدی در کار است. مشکلی هم نیست اگر اولتیماتوم بدهند. تمام تمرکز ما برای گرفتن سه امتیاز در بازی فرداست.

نمازی خاطرنشان کرد: آقای آذری در جریان خواسته‌های من هستند اما دست او هم بسته است. رضا حبیب‌زاده را از دست دادیم و تبریزی را فروختیم.  قرارداد حبیب‌زاده را هم فسخ کردیم. من انتظار دارم که مسئولان دست آقای آذری را باز بگذارند تا بازیکن بگیریم. ارسالان مطهری هم به ما اضافه شده و منتظر کارت بازی او هستم. نمی‌توانم خودم وارد زمین شوم و گل بزنم. اولتیماتوم را هم قبول می کنم و تمرکزم روی کار خودم است.

او تاکید کرد: ذوب‌اهن تا هفته یازدهم فصل پیش کجای جدول بود که در نهایت دوم شد؟ ما هم غیر این نیستیم و تا الآن دستمان بسته بوده است اما برنامه داریم تیم را با سلیقه خودم به وضعیت ایده‌آل برسانیم. تمام بازی‌ها به صورت باز بازی کردیم. برخی تیم‌ها بازی را می‌بندند اما ما به دنبال فوتبال مدرن و باز هستیم. به همین دلیل برخی اوقات ضربه می‌خوریم. اولین فصلی که گواردیولا به انگلیس رفت توانست نتیجه بگیرد؟ فرصت می‌خواهیم و آقایان امیداورم این فرصت را بدهند تا بازیکنان با آرامش نتایج مطلوب را کسب کنند.

سرمربی ذوب‌آهن در بخش دیگری از نشست خبری اظهار کرد: انتظارات خودم از تیمم بیشتر از این‌هاست. تضور نمی‌کردم امروز نهم جدول باشیم اما انتظار صدر را هم داشتم. جایگاه ذوب‌آهن با تمام اشتباهات، این جایگاه نیست و مطمئنم جریانی پشت کار است. با این حال امیدواریم و بدون امید نمی‌توان کار کرد و اسم من هم امید است.

به گزارش ایسنا،نمازی در پایان درمورد پخش نشدن برنامه نود در دو هفته اخیر گفت: داخل این مسائل نمی‌شوم و امیدوارم این برنامه روند خودش را ادامه دهد. دوست دارم ببینم اگر نود اجرا می‌شود، کمی بیشتر روی مسائل فنی بیشتر تا اینکه به حواشی پرداخته شود.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین