کد خبر: ۵۵۲۷۸۲
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۳۹۷ - ۰۴:۰۰

استاندار تهران: مرکز فوریت‌های خدمات اجتماعی نباید به یک مجموعه دولتی تبدیل شود

استاندار تهران تاکید کرد: مجتمع فوریت‌های خدمات اجتماعی نباید به یک مجموعه دولتی تبدیل شود بلکه باید در این مجموعه از ظرفیت‌های سازمان‌های مردم‌نهاد بهره گرفت.
آفتاب‌‌نیوز :
محمدحسین مقیمی در آیین بهره‌برداری از مجتمع فوریت‌های اجتماعی شهر تهران گفت: کاری که انجام شده است، درسی است که ما از دین، مذهب، علما و اندیشمندان‌مان یاد گرفته‌ایم. درسی که به ما یاد داده است در امر خیر تلاش کنیم و به افراد نیازمند که یکی از مصادیق اصلی آن است در سطح جامعه کمک کنیم.

وی افزود: در جامعه افرادی هستند که به هر دلیل نیاز به کمک دارند و این کمک می‌تواند در حوزه مادی و یا معنوی باشد و یا حتی در حوزه فکری و عاطفی نیازمند کمک باشند که ما مسئول هستیم به این افراد نیازمند کمک کنیم.

مقیمی ادامه داد: راه‌اندازی این مجموعه برای افرادی که نیازمند کمک هستند، برابر قانون از سال‌های گذشته پیش‌بینی شده است.  البته ظرف سال‌های گذشته تلاش‌های بسیاری شده اما کاری که باید ریشه‌ای انجام می‌شده کمتر مورد توجه قرار گرفته است. امیدواریم با راه‌اندازی این مجموعه، این اقدامات ریشه‌ای انجام شود.

وی تاکید کرد: امروز راه‌اندازی این مجموعه اگر همراه با انجام مسئولیت‌های قانونی هر یک از دستگاه‌ها باشد، در دوره‌ای کوتاه می‌توانیم اقدامات موثری را برای همه کسانی که به نوعی دچار آسیب هستند انجام دهیم.

به گزارش ایسنا، استاندار تهران در بخش دیگری از صحبت‌های خود با تاکید بر اینکه نباید این مجموعه دولتی شود، افزود: نباید این تصور ایجاد شود که هر مشکلی را باید دولت حل کند. بی‌تردید باید از ظرفیت سازمان‌های مردم‌نهاد حداکثر استفاده را داشته باشیم و در این میان با انجام وظایف درست توسط دستگاه‌های مسئول قطعا نتایج شایسته‌ای ایجاد خواهد شد.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین