کد خبر: ۵۵۳۰۰۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۰

کرملین: دلیلی ندارد بخواهیم به اظهارات سعودی‌ها درباره قتل خاشقجی شک کنیم

کاخ کرملین امروز جمعه اعلام کرد: دلیلی ندارد که بخواهیم به اظهارات سعودی‌ها درباره قتل جمال خاشقجی و اینکه خانواده سلطنتی در آن نقشی نداشته‌اند، شک کنیم.
آفتاب‌‌نیوز :
دیمیتری پسکوف، سخنگوی ریاست جمهوری روسیه در یک کنفرانس خبری در پاسخ به سؤوالی در رابطه با قتل جمال خاشقجی، روزنامه‌نگار منتقد سعودی در کنسولگری عربستان در استانبول گفت: هیچ کس نباید به اظهارات آنها شک کند و حرف آنها را باور نکند. با این حال کرملین از تحقیقات در این زمینه استقبال می‌کند.

به گزارش خبرگزاری رویترز، وی در پاسخ به سؤال خبرنگاران درباره موضع کشورش نسبت به این مساله اظهار کرد: موضع مسکو توسط ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه روشن شد؛ همه ما اظهارات خاندان سلطنتی عربستان درباره قتل خاشقجی و محکومیت این اقدام و همچنین دست نداشتن این خاندان در این مساله را شنیده‌ایم. جز این موارد مسائل دیگر مربوط به موضوع تحقیق است و ما از تحقیقی که پادشاهی عربستان می‌خواهد، استقبال می‌کنیم.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
عباس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۵
0
0
سلام ،روسها نان به نرخ روز خور هستندوحاضرند برای بهم نخوردن روابط سیاسی،تجاری ونفوذمنطقه ای شان اخلاق وانسانیت، شرافت و...را فدا کنندلذا باید در روابط با روسها بشدت مراقب جاخالی ها ونامردی هایشان بود تا مبادا شمارا وسط زمین وهوا ولتان نکنند.همچنین روسها درانجام جنایاتی از این ذست سابقه ای طولانی دارند ومنتقدین ومخالفین داخلی خودرا به اشکال مختلف از جمله با خوراندن مواد رادیو اکتیو وسمی و...سربه نیست می کنند.بنظر بنده ایران باید کشورهای اروپایی ،کانادا واسترالیا را بعنوان شرکایی که می توانند نیازهای تکنولوزیک وصنعتی ما را تامین کنندجایگزین چین وروسیه که هم در آژانس وهم در شورای امنیت برعلیه ما رای دادند بکند.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین