کد خبر: ۵۵۳۰۷۲
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۵

شناسایی فرد مظنون به ارسال بسته‌های انفجاری در آمریکا/ از هواداران سرسخت ترامپ است

فردی که به ظن ارسال بسته‌های مشکوک انفجاری برای منتقدان دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا دستگیر شده از جمله هواداران سرسخت او است.
آفتاب‌‌نیوز :
فرد مظنون به ارسال بسته‌های مشکوک انفجاری برای منتقدان «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا از هواداران سرسخت او است که سابقه مجرمانه دارد.

وزارت دادگستری آمریکا روز جمعه اعلام کرد مقام‌های فدرال یک نفر را در ارتباط با ارسال بسته‌های مشکوک به منتقدان «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا دستگیر کرده‌اند. چند منبع پلیس  به «سی‌ان‌ان» گفته‌اند مظنون مردی ۵۶ ساله است و دستگیری او در ایالت فلوریدا اتفاق افتاده است.

شناسایی فرد مظنون به ارسال بسته‌های انفجاری در آمریکا/ از هواداران سرسخت ترامپ است

روزنامه هافینگتون‌پست مظنون را «سزار سایوک» معرفی کرده و نوشته که او از هواداران سرسخت ترامپ و یک مجرم سابقه‌دار است. سایوک هوادار رسمی و ثبت‌شده حزب جمهوری‌خواه است، اما قبلاً چندین بار به دلیل ارتکاب اعمال مجرمانه دستگیر شده است.

در سوابق او سرقت و تخلفات متعدد رانندگی دیده می‌شود. او سال ۲۰۱۲ با بیش از ۲۱ میلیون دلار بدهی اعلام ورشکستگی کرده و در حال حاضر با مادرش زندگی می‌کند.

در حساب توئیتری‌اش که سال ۲۰۱۶ ساخته شده بیش از ۱۰۰۰ تصویر وجود دارد. هافینگتون‌پست نوشته بسیاری از پیام‌های او در توئیتر، تئوری‌های توطئه بی‌اساس هستند.

در روزهای گذشته  بسته‌های مشکوکی که گفته می‌شود حاوی مواد منفجره هستند برای چهره‌های شناخته شده حزب دموکرات از جمله «باراک اوباما»، رئیس‌جمهور سابق آمریکا و «هیلاری کلینتون» ارسال شده است. 

روز پنجشنبه همچنین گزارش شد دفتر شبکه خبری «سی‌ان‌ان» در نیویورک پس از مشاهده یک بسته مشکوک تخلیه شده و ماموران خنثی‌سازی بمب آن را بازرسی کرده‌اند.

منبع: فارس
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین